laptop oplader

  • beste,


    mijn pinnetje van mijn laptop waar je de oplader kabeltje op doe is afgebroken en omdat ik te horen kreeg dat het heel duur is om het te laten maken heb ik een vraag bestaat er een laptop oplader via usb en ik heb een acer laptop

  • kijk zo is het gegaan ik heb een plank waar ik me toetsen bord en muis opzet en die had ik op me buro gelegt en me broer had er z'n laptop opgezet en hij stoote tegen die plank en was z'n laptop gevallen en was dat pinnetje afgebroken.

  • Neem idd even contact op met de leverancier.. en ga anders even langs een computer winkel om te informeren wat zoiets zou gaan kosten

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Gewoon proberen via de garantie te regelen als je dat nog hebt. Alle laptops hebben twee jaar garantie met terugwerkende kracht sinds enkele maanden (wettelijk verplicht). Anders zou ik het zelf even proberen als ik jou was. Ik weet niet wat er precies kapot is, maar met een beetje fantasie kun je een hoop.:)

  • Hallo,
    Ik kan je alvast vertellen dat via usb niet gaat lukken.
    Waarom ? omdat je usb een spanningsbron is (dus er komt stroom uit)
    Heel simpel dus Stroom uit en als jij dan stroom er in doet krijg je simpel weg kortsluiting.
    Je zou daarom ook nooit 2 pc's via usb aan kunnen sluiten :cheer:


    Je zou het kunnen proberen via garantie ik denk wel dat je weinig kans maakt.


    Het lijkt mij het beste om je laptop eens open te schroeven en dan kan je vast wel een stekertje voor kopen,
    of weg brengen kan natuurlijk ook.


    Mvg stephen

  • Je kunt van die trus universele adapters kopen voor bijna elke laptop kost 30 euro volgensmij. Werkt goed heb al 2 jaar 1 en die officele waren bij mij in half jaar kapot.

  • Je kan losse voedingsconnectoren kopen, enige nadeel is.
    Je zult de laptop moeten demonteren en met een soldderbout de oude connector verwijderen. Daarna de nieuwe connector erop solderen.


    Indien je het pinnetje nog hebt, kan je ook eerst proberen die erop te solderen (wil soms lukken), uiteraard daarna heel voorzichtig mee omgaan!


    Of je brengt hem naar een lokale pc winkel en die zullen dan het soldeer werk voor jou doen, kosten zullen wel hoog uitvallen.


    Indien je nog nooit een laptop hebt opengemaakt, breng hem dan weg!


    Met Vriendelijke Groet,
    SC-Scripting

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!