contact pagina

• Heeft eigenlijk niet veel met PHP te maken.

Met HTML heb je ook een open en sluit tag, CSS ook, XML ook, Javascript ook , en ga zo maar door.

(als je nu nog niet begrijpt wat ik bedoel, moet je dringend een tut volgen over PHP!)

• Citaat van Dein

Heeft eigenlijk niet veel met PHP te maken.

Met HTML heb je ook een open en sluit tag, CSS ook, XML ook, Javascript ook , en ga zo maar door.

(als je nu nog niet begrijpt wat ik bedoel, moet je dringend een tut volgen over PHP!)

Had het gezien,snapte de clue niet helemaal,beetje stom dat ik het niet gezien heb:$

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.09 20:36:08:
    Ik ben al wat verder:O

Op het moment dat ik nu wat wil verzenden krijg ik dit:
    Warning: require_once(is_email.inc.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/graagspe/public_html/contact.php on line 157

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'is_email.inc.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/graagspe/public_html/contact.php on line 157

op regel 157 staat: require_once('is_email.inc.php');

Houd dat in dat ik een bestand email.inc.php moet maken?

zo ja,wat zou ik daar allemaal in moeten doen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.09 21:00:54:
    Alles staat nu als het ware goed.
    Maar hij verzend niets.
    Wat moet ik veranderen,want ik weet echt niet waar k moet kijken8-)

• Heb hem iets aangepast,en hij ziet er nu zo uit
    maar nog steeds stuurt die nog niks.

• Heb hem aangepast.

Maar volgens mij moet ik een nieuw bestand aanmaken?^o)
    Want als ik wat wil sturen krijg ik deze foutmelding:
    Warning: require_once(is_email.inc.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/graagspe/public_html/contact.php on line 41

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'is_email.inc.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/graagspe/public_html/contact.php on line 41

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!