niveau CP leden keldert.

• hej leden van CP,

eerst deze mededeling: met dit bericht bedoel ik NIET alle leden van CP. dus alleen mensen die hier betrekking tot hebben moeten zich aangesproken voelen.

Beste leden van CP,
    ik word een beetje gek van de topics waarin door een lid een source/script word gevraagd waarbij de source of op CP staat of 1 minuut googlen is. ik wil gewoon dat mensen eerst moeite doen om zelf uit te vogelen hoe wat is en waar je het kan vinden. als het echt niet lukt. oke, dan snap ik wel dat mensen een topic starten. maar ik zie vaak genoeg dat mensen eerst een topic starten en dan pas gaan zoeken. doe dit AUB andersom! ik vind dit zo hatelijk. ik heb niet eens zin om deze mensen dan nog te helpen. hiermee vind ik ook dat het niveau van CP enorm naar beneden keldert. ik vind dat CP een community is voor beginnende (zoals mij) scripters en voor ervaren scripters is, en niet voor de "scripters" die een source zoeken op hun host proppen en daar geld mee willen verdienen. ik wil ook heel graag snel een site kunnen runnen. maar ik weet gewoon dat ik dat met mijn kennis nu niet ga redden. daarom probeer en leer ik maar. ik hoop dat dit andere leden aan het denken zet en van mening veranderd.

Met Vriendelijke Groeten,
    Puddinghoofd

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!