Tijd over

• Beste leden.

Veel mensen kennen mij als. MaffiaHome, Steven of Isis296. En weten dus ook dat altijd eerlijk wel aflever en veel mensen heb geholpen. Met hun standaard game online te zetten en vervolgens te leren bewerken. Zo had ik zelf ook mijn website. Maar daar ben ik een tijd geleden mee gestopt wegens tijdgebrek. Nu heb ik wel weer veel tijd. maar niet genoeg om een complete nieuwe site te maken. En daar heb ik ook niet zoveel zin aan. Dus ik zoek iemand die wel wat hulp kan gebruiken met zijn site. Dit wil ik gerust gratis doen omdat ik eerst even weer moet inkomen. maar dat ben ik al wel weer redelijk :p

Dus als je hulp kan gebruiken kan je me gerust een pm sturen. Ik verwacht natuurlijk wel voor alle hulp een admin functie ofzo op de site!. Ook test ik op mijn server de script uit. Op snelheden etc. (h)

Ps.Stuur geen pm als het alleen maar een standaard script is die je online hebt staan met 10 leden.

pm: steven
    msn: Mag je niet via het forum doorgeven! Lees de regels aub.

Een fijne dag nog.

• Hey ,

Ik kan jou hulp wel gebruiken , ik werk aan een eigen source .
    PM je mij , jou msn ..
    dan kunnen we verder praten :)

Mvg,

• Msn staat onder me bericht. Ga nu slapen moet morgen weer 8 uurjtes lang naar school +o(. Dus ben morgen avond weer online. ( 6 uur ofzo)

edit* Staat er nu wel onder. Is net mis gegaan ofzo :p

• Ik kan uw hulp wel gebruiken. Ik ben momenteel bezig met een groot project waar nu het 1 en ander nog aan moet gebeuren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via een PB. Of even mij toevoegen op msn. (Msn adres verzonden per privebericht).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!