Heb je geen microfoon?
Ik raad je een draadloze aan
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat van larsisgoed9
Heb je geen microfoon?
Ik raad je een draadloze aanHoe kom je erbij dat ie geen microfoon heeft?
Lees het topic eerst voor je domme reactie post! -
@ Lars ,
Mic moet voor opnamens , en een draadloze is veel slechter dan een met draad -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
@Frenzo waar jij die onzin vandaan haalt dat een draadloze slechter is als 1 met draad begrijp ik niet helemaal maar idd voor studio/producer werk is een simpele sm-58 prima om te zingen en te rappen. kost ook niet zo erg veel.. Wel zou ik gewoon voor de Shure sm-58 gaan
-
Wat nou onzin?
Via een bedrade verbinding gaat alles sneller en als iets sneller gaat heb je betere kwaliteit.
Dit kan je natuurlijk alleen wel verglijken met de zelfde mic's. -
-
Ehm ik wil niet lullig doen , maar ik loop stage bij een zeer bekende radio station in noord-Brabant,
En ook nog mijn vader is een zanger en heeft een eigen vaste producer en ik denk wel dat die wat meer weet dan jou
Hij werkt(e) met o.a Gerard Joling, Frans bauer en v.a.
Alleen hij kan mij niet helpen omdat hij een heel ander programma heeft.Alleen mijn vraag is nog niet echt beantwoord. Apparatuur heb ik allemaal al
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!