Plaatjes uitsnijden
- tukkie
- Closed
-
-
-
Je bent fout bezig
als je het dan doet, doe het dan goed
btw zoals je hiervoor kon lezen, kan je nu worden aangeklaagd, maarja, jij doet wat je wilt natuurlijk(h)
[offtopic]als je het dan doet, doe het dan goed[/offtopic]
-
Ik weet wat wel en niet mag.
Bewerken mag, wat deze persoon ermee doet is zijn eigen verantwoordelijkheid.B.t.w, als je een wat donkere achtergrond gebruikt zullen de randen minder opvallen.
-
Ja maar als je dat niet wilt
-
Dan moet je nog niet klagen.
Het is tenminste beter als voorheen. -
Waarschijnlijk zit er gewoon weer op alle drie de plaatjes een copyright.
De GTA IV afbeelding vind ik sowieso zo achterhaald, je ziet die zo veel, en iedereen herkent ze.
Mijn tip: Verdien eerst een beetje aan je spelletje, en laat dat een cartoon maken.
-
Wat ik me afvraag, je bent een designer dus ik veronderstel dat je dat dan toch moet kunnen, of ben jij weer zo'n designer die op 1 week designer is willen worden en enkel balkjes kan tekenen in Photoshop? :sst:
-
Citaat
ben jij weer zo'n designer die op 1 week designer is willen worden en enkel balkjes kan tekenen in Photoshop?
Nee joh pff wat nou photoshop!
Geef mij maar banner maker trail version!
SarcastischDit kan je toch zelf ook wel of niet?
Probeer gewoon legaal aan je geld en je plaatjes te komen das veel leuker. -
tukkie ik heb gisteren die ene man al voor je uitgesneden die kan je weghalen ..
-
Ik denk dat dit topic wel ten einde is, toch?
alle plaatjes zijn volgens mij uitgesneden. -
Citaat van W0utR
tree, designer != artist
Ik denk dat meer dan de helft van de goede designers geen cartoons kunnen maken, omdat het namelijk iets totaal anders is ...
Maar als designer moet je wel wat van photoshop kennen, en dan zou zoiets uitknippen in 2 minuten gedaan moeten worden
Ik bedoel ook niet die cartoons maken, maar die plaatjes uitsnijden dat hij zelf kan doen, als je een designer bent toch ...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!