Help ons ICTScripters te verbeteren

    • Belangrijk bericht

    Aan de slag!


    Elke programmeur streeft ernaar om zijn app, website, tool, script of design bugvrij te hebben. Dit is ook mijn doel voor ICTScripters!


    Daarom vraag ik jullie om elke fout aan mij te melden. Een fout kan een verkeerde vertaling zijn, een systeemfout, iets dat niet klopt, enzovoort. Elke fout die je tegenkomt en die incorrect lijkt, mag je zeker melden!


    Wat ons kan helpen om dit sneller op te lossen:

    • URL waar de fout zich bevindt
    • Screenshot
    • Een mogelijke oplossing (indien beschikbaar)


    Template die u kan gebruiken:

    Code
    [b]Bug:[/b] Beschrijf hier je probleem
    [b]URL:[/b] [url]Plaats hier de url waar de fout zich bevindt[/url]
    [b]Screenshot:[/b]
    [b]Oplossing (indien mogelijk):[/b]


    Maak een topic aan met de betreffende fout en eventueel de oplossing (of we zoeken er samen naar!)
    Taalfouten mogen privé naar mij gestuurd worden om het overzichtelijk te houden.


    Aaron

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Om even hier op in te gaan. Het is super dat jullie bugs eruit willen halen, maar probeer de site zelf wat mee te gaan naar deze tijd. De layout is zo verouderd, de kleurcombinaties kloppen voor mij (en er zullen andere zijn) niet.


    Tevens is Ictscripters wat verwaterd wegens de lange inactiviteit van het team. Er is veel potentie, maar er moet wel nog veel gedaan worden..

  • Beste Ferhat.Remory


    Hartelijk dank voor je waardevolle feedback en opmerkingen.


    Je hebt volkomen gelijk in je observatie dat de lay-out en het design van de site een cruciale rol spelen in de gebruikerservaring.

    Hoewel we momenteel vooral bezig zijn met het oplossen van bugs en het verzekeren van een vlekkeloze ervaring voor onze gebruikers, realiseren we ons dat vernieuwingen en verbeteringen essentieel zijn om aantrekkelijk te blijven voor zowel huidige als nieuwe bezoekers.


    De groeipotentie van ICTScripters is inderdaad duidelijk aanwezig. Ik ben het eens met jouw visie over het belang van een actievere betrokkenheid van het team bij de verdere ontwikkeling en verbetering van de website.


    Ik wil je tevens laten weten dat er een teamvergadering op de planning staat om onze toekomstvisie te bespreken.

    Nogmaals hartelijk dank voor jouw constructieve feedback en bijdrage.

    • Belangrijk bericht

    Beste Ferhat,


    Bedankt voor je interesse om betrokken te zijn bij de vergadering en je positieve houding om bij te dragen aan de verbetering van ICTScripters. We waarderen je betrokkenheid enorm.


    Op dit moment is de vergadering voornamelijk bedoeld voor teamleden om specifieke punten te bespreken en beslissingen te nemen met betrekking tot de toekomst van het platform. We willen echter graag op de hoogte blijven van je inbreng en ideeën. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn of als we denken dat jouw perspectief waardevol kan zijn voor bepaalde discussies, zullen we niet aarzelen om contact met je op te nemen.


    Nogmaals bedankt voor je enthousiasme en als er iets is waarvan je denkt dat het belangrijk is om te delen, aarzel dan niet om een bericht te sturen. We zijn altijd blij met input vanuit de community.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!