Vele download linken werken niet meer
- zigzag
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
het ging er mss een beetje over maar sommige dingen zijn wel waar
meer ga ik er ook niet over zeggen en wacht nog rustig af op die oude meuk. -
Je mag rustig vertellen waarom je het wilt hoor. Niks is te gek.
Maar onthoud dat je er tegenwoordig weinig aan hebt:- Het is oude gestructureerde code.
- Je hebt er niks aan om iets uit te leren omdat het oude technieken gebruikt.
- Het is onveilig.
- Het werkt niet eens meer op recente webservers, of je moet oude versies installeren die weer voor veiligheidsproblemen zorgen.
Mijns inziens zonde van de tijd om er wat mee te doen. Om deze reden ga ik er sterk van uit dat iemand anders dit ook niet meer zal delen. Dus laat lekker gaan is mijn advies.
-
ik ben gewoon aan het wachten op aaron die heeft dat script nog en ik zal wel zien dan of het werkt of niet
-
Hij heeft er allang naar gelinkt.
En ik zal er eens naar kijken.Gekeken:
- Ik kan je nu al zeggen dat het niet meer werkt, omdat het oude mysql-functies gebruikt.Zonde van je tijd om het te testen.
-
dat vind jij zonde ik vind het wel een uitdaging
-
dat vind jij zonde ik vind het wel een uitdaging
Dan kan je net zo goed opnieuw beginnen door het nu goed gestructureerd en efficienter te doen. Enige waar je de oude source voor kan gebruiken is om te kijken welke features erin zitten, maar voor de rest is alles mank:
- Layout is niet schaalbaar. gebruikt tabellen als positionering, een techniek die al 10 jaar geleden uitgefaseerd werd.
- Oude functies die je moet ombouwen
- Missende foutafhandeling
- Niet gebouwd in lagen. Je wilt o.a graag je HTML scheiden van je PHP en een databaselaag hebben zodat je eenvoudig functies kan aanpassen. Misschien nog een cachinglaag erin om de load op je database te verminderen.
- Veel technische security-fouten
- Veel praktische security-fouten
- Slechte inspringing van de script
- Zeer slechte database opzet die niet flexibel is.
- Geen transactie-logging bij betaalscripts.
- Geen log bij de nieuwsbrief-mailer die bij houdt wie er gemaild is.
- Overbodige UNIX-timestamps in queries. gebruik gewoon normale datum en tijden zoals ze accepteren.En zo kan ik nog wel even doorgaan.....
Ik durf te wedden dat je de basis van een nieuwe RPG-game al eerder af hebt dan dat je elk script (+/- 150 stuks ofzo) handmatig gaat patchen.
Ik ben al 15 jaar bekend met PHP, dus dit kan je van mij aannemen.
-
je hebt mss gelijk maar ik heb het script nog nooit gezien dus ik kan daar nog niet op oordelen wat er allemaal mis of fout is maar stel er is een z.t die het wel doet de enige werkende al-pacino script
-
Wat bedoel je met z.t?
En waarom vertrouw je mij niet met je 'misschien'?Laat het idee gewoon los, is mijn beste advies.
-
aarclay welke source raad je dan aan!!!
-
Geen ervaring helaas. Maar je zit safe als de laatste updates maximaal 2 á 3 jaar zijn. Of bouw het zelf, dan heb je wat unieks.
Tips heb ik al gegeven.
(PS: Een vraag eindigt altijd met een vraagteken, en geen uitroepteken
).
-
dus je hebt geen ervaring met deze games en toch breek je alles af omdat het een oude source is als al-pacino terug online kan komen is het uniek
-
als je auto motor of fiets kapot is vervang je toch ook dingen waarom bij een oude source dan niet
-
als je auto motor of fiets kapot is vervang je toch ook dingen waarom bij een oude source dan niet
Omdat het ook om de hele opbouw gaat, als je het goed wilt doen. Je wilt het toch eenvoudiger opbouwen, denk je niet? Een fiets en een auto hebben al jaren een robuuste opbouw. Dit script is gewoon zwaar inefficiënt gebouwd met +/- 150 PHP-scripts. Dit zou je bijv. prima in classes kunnen onderverdelen.
Maar het komt er op neer dat je eigenlijk van een oude Lada een snelle getunede Volkswagen wilt bouwen. Dat is gewoon onmogelijk. Daarom dus nieuwbouw!
-
ik snap alles wat jullie zeggen maar mijn punt is als de download link werkte wist niemand wat ik aan het doen was met het script en was deze drama allemaal niet nodig
nog steeds al pacino script heeft iemand die nog
-
Verouderde en niet werkende scripts zouden niet eens meer beschikbaar mogen zijn
Zorgt voor teveel vragen en/of problemen.Het script waar je om aan het vragen bent is gemaakt in het oude mysql, iets dat je in 2022 beter niet meer kan gebruiken of aan denken.
-
ik snap alles wat jullie zeggen maar mijn punt is als de download link werkte wist niemand wat ik aan het doen was met het script en was deze drama allemaal niet nodig
nog steeds al pacino script heeft iemand die nog
Als ik het ruim 10 (!!!) jaar oude script al heb kunnen omschrijven, dan kan je er vanuit gaan dat ik de link in dit topic gevonden heb. Kijk eerst eens hier en daarna hier.
En om over 'drama' te schrijven? Overdrijven is een vak, zeg!
We zijn bloedserieus, echter lijk je dat niet te beseffen, Zigzag. -
de brillen winkel werkt die andere niet ik die nodig waarvan hij niet werkt
-
spatie2.5.rar achter de link zetten
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!