Beste leden van cp,
Ik ben nu al op allemaal verschillende manieren leden aan het lokken naar mijn crime-game. Nu is mijn vraag weten jullie misschien tips om aan veel bezoekers/leden te geraken ?
Ik gebruik al dutchleader.....
Mvg,Jerre:cheer:
Beste leden van cp,
Ik ben nu al op allemaal verschillende manieren leden aan het lokken naar mijn crime-game. Nu is mijn vraag weten jullie misschien tips om aan veel bezoekers/leden te geraken ?
Ik gebruik al dutchleader.....
Mvg,Jerre:cheer:
- Google Ads
- Banner (Bv. Hier op CP)
- Meerdere promootsite's, ga ook op kleinere promootsites.. (Gamelist, Crimetop, Top100.nl, Galaxy-news=groot)
- Msn invite's
- Promoter zoeken..
Acties vormen op je crime bv. 7 dagen gratis betaald acc..
Enz..
Hallo,
Jerre jij was toch de top man in promotie ?
Wij hoefde toch alleen maar een crime online te zetten en jij maakt er wel even een succes van ?
Ik weet niet wat je allenmaal probeert te doen maar je komt niet ver schijnbaar.
Maar even wat overige informatie gebruik forums waar veel kinderen op zitten en je zal er geld in moeten steken.
Dat zal jij toch wel moeten weten als je heel goed ben in promotie
stephen
Zoek advententieplekken op goedlopende sites, uiteraard gaat dit je geld kosten, maar dat haal je er normaal wel terug uit.
Dat heb ik er wel voor over Ik weet dat je investeringen moet doen om iets in gang te krijgen
Als je zo goed bent met leden zoeken, dan kan je ook de juiste website's vinden. Weer zoiets onbenullig. Ik ben blij dat mensen niet in je vorige topic hebben meegedaan aan je crime...
Als je echt bezoekers wilt, koop dan eerst een domeinnaam. Want nu haken veel mensen al af op die url ;).
@ Alex : in mij school leer ik niet welke sites daar goed voor zijn. Wij zien en leren alleen het gedrag van mogelijk potentiële klanten.;)
Ik gok dat je nog in het middelbaar zit en daar leer je dus bijna niets wat toepasbaar is in het echte leven, toch niet zover ik al heb geleerd tot nu toe bij economie en ik zit nu in het 6de jaar
Stop nu maar met stoer te doen over dat je economie volgt op school en de verstandigste jongen van op CP bent.
Tree hij is 16 natuurlijk middelbare school:p
Even een reactie en tevens ook vraag, de meesten zeggen hier adverteren op criminalspoint, dutchleader, crimetoppers, maar die sites zitten vol met eigenaars van crimes, ik ondervond dat het meer reclamemakers en zo aantrok dan nieuwe leden.
@ Tree : ik zit inderdaad in het 6 de middelbaar nu En ik weet niet waar jij op school zit maar wij hebben daar tch al veel over gezien
En ik ben totaal niet de slimste jongen... Ik geef eerlijk toe dat ik weinig tot niets over programmeren ken...
Blijkbaar hebt u de kennis nog niet, 7 leden in paar dagen. Ik had bij mijn eerste game 100 leden in een weekend, dit enkel door netlog en daarna in praten op mensen.
U denkt door het 6de middelbaar te doen dat u alles weet over zaken doen/ economie / klantenbinding / marketing.
Dit is echter niet zo, wat kent u nu, u bent 1 week in het zesde, mss marketing plan, maar de nodige ervaring in het runnen van een website kan u niet hebben, dus de kennis waar en wie u moet zoeken om een crimegame groot te bregen hebt u niet, door enkele boekjes te lezen!
Al ooit gehoord van AIDA ? Dan zult u wel weten dat ik over de nodige kennis beschik Wij zijn in het 5 de daar een trimester over bezig geweest:cheer:
De leden die er nu trouwens opzitten zijn enkel vrienden van me... buitenstaanders wil ik nog niet omdat ik eerst een stappenplan aan het uitschrijven ben
Ik ben wel zeer hard onder de indruk van al jullie afrekende commentaar... Maar ja kleintjes krijgen hier geen kans dat is nu wel duidelijk ! Echt bedankt
ooit gehoord van linkpartners? dat verhoogt je pr
Ik wil nu nog geen linkpartners wand ik heb mijn partner niets te bieden mits ik nu alleen nog maar vrienden erop heb die het spelen
Meent u dat echt gast, AIDA: Het AIDA-model is een marketingmodel, waarbij vier essenti?le stappen die in een reclame-uiting aan bod moeten komen beschreven word
Ik leerde dat al in het 3de, marktingmix, plan is toch interessanter dan AIDA, u doet precies of u het al weet. Ik kwam met uw oplossing om te beginnen met een mijnmaffia, daarna met AIDA gaat u niet de leden trekken, aangezien u toch zo geleerd bent:
Miljoenen crimes online, een ervaren persoon, zou zijn aandacht vestigen op iets uniekers;)
U gaat er met moeite meer dan 1000 euro aan verdienen maximum 3000 in een jaar, heb ik ondervonden!
Ik weet dat ik er niet veel ga aan verdienen... En AIDA is echt wel de goede methode daarvoor hoor
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!