In een vorig topic heb ik al enkele vragen gesteld over het kopen bij themforest maar omdat dat niet meer zozeer ging over het topic onderwerp even een nieuw bericht. Als om wat te knutselen een avade theme koop bij themforest kan ik die dan mee verplaatsen met een volledige wordpress installatie naar een andere server webhoster?

Thema van themforest
-
-
-
Simpelweg ja.. //te kort
-
Het zijn ook eenmalige kosten die je betaalt voor het thema he behalve als je je support wilt verlengen natuurlijk.
Ik heb er zojuist een gekocht van avade nu vraagt hij gelijk om activatie hoe kan ik dat doen als ik hem straks nog wil verplaatsen?
-
activeer en als je het verhuisd is het nog geactiveerd. Tevens kan je gewoon support vragen op themeforest...
-
ik had hier de purchase code ingevuld maar ik denk dat je hier een account extra iets voor aan moet maken bij themforest of niet?
-
Error is duidelijk. Dit is niet de Themeforest support..
-
Ik heb een foutje in het lay-out of in mijn wp versie kan ik deze nu gewoon opnieuw installeren?
-
Error is duidelijk. Dit is niet de Themeforest support..
dat is je antwoord.
-
Ik heb een foutje in het lay-out of in mijn wp versie kan ik deze nu gewoon opnieuw installeren?
Tuurlijk kan dat... zo uit mn hoofd worden automatisch de x-aantal (net hoeveel je er koopt) laatst ingevoerde licenties gebruikt. Deze zijn niet domein gebonden ofzo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!