Hoi
ik heb de website startcrime.nl al meerdere jaren in bezit ik zie ook dat hier een source rond gaat nou zou zeggen hier is dan de enige echte!!!!
Altijd al zon site willen hebben hier is u kan ik verkoop mijn website
http://www.startcrime.nl ook http://www.startcrime.com en heb nog wel een aantal domeinen hieraan gekoppeld.
Meer weten over prijs of meer informatie nodig over iets laat het mij weten .

Te koop Website startcrime.nl+ de beruchte domein !!!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Heb je bewijs dat je rechten hebt op de afbeeldingen die je gebruikt als o.a. achtergrond? Zoja, dan heb ik interesse.
-
helaas niet neen deze komen gewoon van google!
Ik verkoop dan ook mijn website en niet de afbeelding ! -
Voor de koper wat extra informatie:
Sommige afbeeldingen komen van Google, let er dus op dat je na het kopen ook wel de rechten van de foto's hebt om die online te houden. Sommige foto's zijn namelijk verboden om op uw website te plaatsen . Ik heb de website niet geheel bekeken, ik kan niet zeggen of er foto's bijzitten die niet of wel mogen. Dit is een verwittiging voor de koper zelf.
Door foto's zomaar van het internet af te halen, moet je opletten of deze niet copyright beschermd zijn. Indien dit wel zo is, kan je ooit wel eens problemen krijgen met de eigenaar van de foto's.
-
het gaat hier over 3 of 4 afb indedaad die gewoon van google komen !
Deze krijgt u er ook niet bij deze zijn vb van hoe het kan !
U kan er gewoon u eigen achtergronden enz inzetten na de verkoop.
ook kan ik u hierbij altijd ondersteunen -
Dan nog moet je ze voor de verkoop wijzigen. Tevens gebruik je afbeeldingen van Maffiacreator(?)
-
Wat is ongeveer de richt prijs?
-
Beste
ik verkoop alles wat ik heb de source en al deze domeinen 1 pakket .Domein geldig tot
crimesource.be 27-10-2017
freecrimesource.nl 27-10-2017
freecrimesource.be 27-10-2017
freemaffiasource.nl 27-10-2017
freemaffiasource.be 27-10-2017
gratiscrimesource.nl 27-10-2017
gratiscrimesource.be 27-10-2017
gratismaffiasource.nl 27-10-2017
gratismaffiasource.be 27-10-2017
maffiagamemaken.nl 24-10-2017
maffiagamemaken.be 24-10-2017
maffiascript.nl 27-10-2017
maffiascript.be 27-10-2017
maffiasource.nl 27-10-2017
maffiasource.be 27-10-2017
rpgproductions.nl 27-10-2017
startcrime.nl 14-11-2017
startcrime.com 10-01-2017Op moment word er niet veel mee gedaan maar kan u zeggen op een jaar heb ik nog steeds zonder iets te doen een inkomsten bron van 100 euro per jaar . Dus als u er actief wat mee doet kan u die 550 er zo uit halen! De domein startcrime ligt ok zeer hoog in google dus deze is zeker ook wel wat waard!
Richtprijs 550 euro
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!