Windows 10 verjaardag update gepland.

  • Vandaag was te lezen op het forum van Windows dat de grote verjaardag update vanaf 2 augustus beschikbaar word voor iedere gebruiker. Even later werd dit bericht weer te verwijderen. Mogelijk dat het bedrijf een foutje maakte en per ongeluk de datum publiceerde. Later op de dag bevestigde het bedrijf de datum van de grote update. Deze update brengt enkele nieuwe opties met zich mee onder andere de telefoon notificaties die je op je pc kan bekijken. Dit is wel een optie die alleen voor Windows phones en Android toestellen word uitgerold. Er komt ook een verandering van het startscherm. Meer veranderingen zijn te lezen in het volgende bericht "Windows 10 verjaardag update"


    Windows 10 na 29 juli niet meer gratis.
    Na 29 juli van dit jaar heb je niet meer de mogelijkheid om Windows 10 gratis te installeren. Wil je toch nog gratis kunnen upgrade na 29 juli? Upgrade dan nog voor die tijd je apparaat om hem vervolgens meteen na het upgrade proces te downgrade naar je oude systeem. Dit kan tot 30 dagen na het upgrade. Wanneer je dit hebt gedaan heeft Windows een unieke code aan je apparaat gekoppeld waardoor je het recht behoud na 29 juli als nog te upgrade.


    Microsoft stopt met upgrade verzoeken.
    Microsoft zegt te stoppen met de agressieve upgrade meldingen. Dit is opvallend want deze week kwam naar buiten dat het bedrijf een boete heeft gekregen van de rechter. Omdat een laptop van een gebruiker ongevraagd is geüpgraded waardoor zij niet kon werken omdat haar apparaat zo langzaam was geworden. De boete bedraagt 10.000 dollar omgerekend zo'n €8000.


    Welke functie hoop jij dat er word toegevoegd aan Windows 10 tijdens de update?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jesse,


    Ik hoop voornamelijk dat ze Windows 10 in het algemeen wat verbeteren. Ik ben nu al gewend geworden aan Windows 10 maar ik mis soms nog wel wat dingen:


    - Oude configuratiescherm terug wat gemakkelijker bereikbaar (nu kan je dat vinden bij deze pc op de locatiebalk)
    - Meer mogelijkheden voor mijn aangesloten beelschermen. Ik mis instellingen
    - Standaard dvd software
    - bureaublad gadgets
    - betere omvang/configuratie voor het geluid



    Maar algemeen ben ik zelf tevreden ervan. en het was beter om over te stappen naar Windows 10 als het gratis was dan nu betalend....
    Want ooit zal je het toch moeten gebruiken.




    Met vriendelijke groeten,


    Aaron

  • Welke beeldscherminstellingen mis je aangezien ik alles vind..

    ik heb meerdere schermen aangesloten. één daarvan word nog eens gesplitst naar mijn monitor en de andere naar mijn tv (voor 7.1 geluid mee te sturen). Daar mis ik dat ik mijn beeldscherminstellingen moet kunnen "vastzetten" want nu wijzigt hij soms mijn beeld hertz en geluidsinstellingen.


    Ik moet nu steeds eerst mijn scherm aanleggen en daarna mijn PC. Staat de surround al aan (bv bij het kijken naar een film) dan kloppen de hertz niet meer en mijn geluid soms ook niet.


    Alsook dat mijn icoontjes verplaatst worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!