Hallo,
Is banditi vrijgegeven v3?? Kan ik die gewoon downloaden en op mijn site zetten ???
Danku
atiix
Hallo,
Is banditi vrijgegeven v3?? Kan ik die gewoon downloaden en op mijn site zetten ???
Danku
atiix
volgens mij is ie illegaal verklaard door one2gaming
waarom download iedereen het dan en is de source open ?? en OneTwogaming gebruikt toch nu een nieuwere versie van banditi
ok en sorry dat ik het zeg kun je me daarvan een link geve ofsow van dat die legaal is :o of iets van een bevestiging
en kan ik de layout hier halen? is er mss een link
danku
srry dat het zo raar klinkt :p
Game-Projects is de maker, als je het niet geloofd stop dan met die vragen
ook ik raad criminolz aan, waarvan ook game-projects de maker is
oh ok XD srryz :p maar criminolz is een andere source ? of alleen layout
ok nee ik geloof je wel zei ik tog in mijn adnere post. maar is er geen andere layout voor banditi of zou ik dat dan zelf moeten maken ?
[offtopic]@game-projects, Tis idd een ander systeem, en veel beter ook![/offtopic]
zoiezo, je bent een lange tijd bezig om alles overzichtelijk te maken, en geloof me, mag niet
Ok is goed heel erg bedankt, dan nog mijn laatste vraag. Wat doen jullie met al die mensen die wel banditi source gewoon uploaden ?
Ok snap ik. lol ik blijf maar vrage stelle. Kan ik criminolz ook aanpasse als ik dat wil?
natuurlijk kan dat
ok mooi danku
ps: bedankt voor jullie snelle reacties
bedankt, als je vragen hebt, kan je altijd pmen of een topic starten
Ga naar Forum => Criminolz => Criminolz algemeen topic voor meer info en de download van criminolz
:piraat::slotje::)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!