GEZ: Creatief content writer

  • Beste leden,


    Voor mijn online mafia spel volop in ontwikkeling ben ik opzoek naar creatieve mensen die content willen toevoegen aan het spel in de back-end van de website.
    Voorlopig kunnen alleen de huizen toegevoegd worden, hiervoor dient men gratis woningen stocks te gebruiken.
    Indien de woningen allemaal toegevoegd zijn, zal je al snel de mogelijkheid hebben om wapens toe te voegen, na wapens bescherming, na bescherming alle auto's en na de auto's al het smokkelwaar.


    Er komen mogelijk nog opties die in de back-end beheerbaar zullen zijn.
    Ik voorzie een betaling van €10 (na afwerken) of 13000 credits (bij start game) per 100 perfect afgewerkte records. (Woningen = 10 per staat = 10*50 = 500 | enkelen zijn reeds ingevuld)
    Het invoegen van deze data kan vrij snel en vlot verlopen via het admin paneel.


    Hier een screen van hoe de data ingevoegd kan worden (Geen save knop, alles word netjes in de achtergrond opgeslagen):



    Hier een screen van hoe de game er voorlopig uitziet met wat van de main features:



    Mensen die interesse hebben kunnen me altijd contacteren via ictscripters PM
    Nogmaals, indien interesse houd dan a.u.b. rekening met het feit dat we gratis resources gebruiken voor alle illustratie materiaal.


    Geen interesse in content writer ?


    We zijn ook nog opzoek naar:


    niet betaalde jobs:
    - Moderator (Start game, taken: beheer game en leden)
    - Helpdesk (Zo snel mogelijk om de game te leren begrijpen + na start vast helpdesk wil zijn)
    - Adverteerder (start game, MiCa voorziet adverteer budget)


    Betaalde jobs (volgens inkomen per maand gelijk verdeeld):
    - Mede developer (Moet 100% te vertrouwen zijn en ervaren genoeg in Object georienteerd programmeren en het MVC patroon)
    - Administrator (Start game, taken: beheer game en leden + crewleden + social media pages + werkt nauw samen met adverteerder)



    Dankje en groeten
    MiCa

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!