Daarom dat ik gewoon firebird gebruik.

Windows 10 zonder wachten?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Bij mij werkt Windows mail gewoon met een hotmail account.
-
-
Ik heb een vraagje: als ik naar windows 10 ga blijven al mijn documenten en programma's dan gewoon op de pc staan?
-
Ik heb een vraagje: als ik naar windows 10 ga blijven al mijn documenten en programma's dan gewoon op de pc staan?
Kort antwoord: Ja
-
Oké perfect! Ik heb hem gedownload en merk eerlijk gezegd buiten uiterlijk echt geen verschil met windows 8.
-
Je kunt zelf als je niet tevreden bent tot een maand na upgrade besluiten terug te gaan naar het systeem wat je ervoor had!
-
Je kunt zelf als je niet tevreden bent tot een maand na upgrade besluiten terug te gaan naar het systeem wat je ervoor had!
Daarna kan je inderdaad niet terug en wordt je binnen 1 jaar verplicht een abonnement af te sluiten (kosten zijn alsnog onbekend). Ik zelf blijf liever op Windows 7 omdat het een vertrouwde omgeving is voor mij en ik weet dat alles hier 100% werkt.
De upgrade van me laptop heb ik 2 dagen gegunt toen ben ik alweer terug gestapt naar Windows 7.
-
Daarna kan je inderdaad niet terug en wordt je binnen 1 jaar verplicht een abonnement af te sluiten (kosten zijn alsnog onbekend). Ik zelf blijf liever op Windows 7 omdat het een vertrouwde omgeving is voor mij en ik weet dat alles hier 100% werkt.
De upgrade van me laptop heb ik 2 dagen gegunt toen ben ik alweer terug gestapt naar Windows 7.
Waar heb je gelezen dat je na een jaar een abonnement moet afsluiten?
-
er komt helemaal geen abo voor Windows 10.
dit stond nergens in de voorwaarde.
Groetjes,
Mitchell -
Ik citeer van de Windows 10 FAQ
"Hoe gratis is gratis? Blijft Windows 10 gratis?
Gratis is echt gratis… Als je de upgrade binnen één jaar uitvoert na 29 juli 2015 is dit volledig gratis. Daarna blijf je nieuwe updates ontvangen (Windows as a Service), ook dat is gratis. Deze update blijf je ontvangen totdat je pc stuk gaat. Pas als je pc er mee stopt is je gratis upgrade ook voorbij. Maar koop je dan een nieuw pc, zit daar Windows in de meeste gevallen al op geïnstalleerd en blijf je wederom de laatste updates gratis ontvangen. "
Wat ik eruit opmaak komt er geen abo idd
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!