• Beste,


    Ik ben momenteel met een script bezig.
    Dit script heeft een Hide / Show functie, echter staat het standaard op Show.
    Ik wil de functie op "Hide" hebben zodat het onderste gedeelte ingeschoven is, Ik kan helaas zelf niet in het script vinden waar de fout zit..


    Hier heb ik ook een voorbeeld, momenteel ziet het er zo uit:



    En het moet er zo uitzien dat het onderste gedeelte weg is, zodat er meerdere onder elkaar kunnen komen:



    Dit is het script:



    En dit is het stukje Javascript:



    Hopend kan iemand mij helpen.


    Met vriendelijke groeten,
    Kevin

  • Hoe bedoel je precies?


    Ik wil graag dat de balk standaard dicht is zodat ik meerdere balken onder elkaar kan neerzetten.
    De mensen die het willen gebruiken kunnen op de balk klikken om deze te openen (naar beneden schuiven).


    Graag hoor ik van u.


    Met vriendelijke groeten,
    Kevin

  • Ik heb heel snel dit scriptje geschreven. Kan zijn dat het niet helemaal werkt. Had niet heel veel tijd.


  • Ik snap wat je bedoelt, ik heb echter nu een code om meerdere balken apart van elkaar te laten lopen.


    Dat niet alle balken opengaan als je op 1 balk klikt, hierin moet een stukje komen dat het onderste gedeelte ingeschoven is.


    Zoals nu ziet het er momenteel zo uit:


    De volgende jQuery code:
    In het script hieronder wordt button1, button2, etc.. aangegeven, dit is de balk die er staat als "KOGELFABRIEK".
    zo kan ik bijv. als button2 de balk VLIEGVELD maken etc..



    Als het standaard op verbergen staat kan ik meerder balken toevoegen wat er dan zo eruit komt te zien:


    Zou iemand kunnen helpen de code aan te passen?


    Met vriendelijke groeten,
    Kevin

  • Ik snap je uitleg niet helemaal. Maar als ik het goed begrijp, dan wil je dit:


    Er zijn (bijvoorbeeld) vier balken. Deze zijn standaard dicht. Klik je er op één dan gaat deze open. Klik je op een andere moeten de balk die open is dicht gaan en de balk waar op geklikt is open gaan.


    Klopt dit?

  • Beste scripters,


    Het script om het heen en weer te laten gaan functioneert nu goed, echter is er wel een probleem.


    Als ik de slide uitvouw, en hier een tekst of button in plaats en hier vervolgens op klik vouwt de slide weer in en uit. (vouwt in en uit)


    Ik wil dat de slide gewoon uitgevouwen blijft, ook al heb ik een button erin om iets bij te kunnen werken in de database.


    De jQuery code:

    Code
    <script type="text/javascript">
    $(document).ready(function() {
      $('.slides .slide').click(function() {
        $('.slides .slide .hide').slideUp();
        $(this).find('.hide').slideDown();
      });
    });
    </script>


    De HTML code:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!