Gratis hosting

• Hallo allemaal,

Na het winnen van blogprijs hier op ICTScripters heb ik van L.Groot en K.Rens een hostingpakket aangeboden gekregen inclusief een domeinnaam voor een jaar.
    Echter ben ik al voorzien qua hosting en domeinen, en zal hier dus nooit gebruik van maken. Van L.Groot ik te horen gekregen dat ik de prijs weg mag geven aan een ander lid.

Heeft iemand hier interesse in? Laat even weten waarvoor je hem gebruikt, en of je het ook écht gaat gebruiken.
    Anders is het zonde van de hosting.

• Hallo,

ik wou het wel willen gebruiken voor een project van mij op te zetten :)
    Het is "alweer een andere crime game" maar ik ben er wel tamelijk zeker van dat die wel uniek gaat worden. Met een goed uitgewerkt economisch systeem, het ontwerpen van je eigen character (mss zelfs clankledij etc.)
    Het zou meteen ook mijn eerste project worden dat eindelijk eens afgeraakt. :D

Willem

• Hallo,

ik wou het wel willen gebruiken voor een project van mij op te zetten :)
    Het is "alweer een andere crime game" maar ik ben er wel tamelijk zeker van dat die wel uniek gaat worden. Met een goed uitgewerkt economisch systeem, het ontwerpen van je eigen character (mss zelfs clankledij etc.)
    Het zou meteen ook mijn eerste project worden dat eindelijk eens afgeraakt. :D

Willem

Ik zal het door geven aan L.groot :thumbup:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!