[GEZ] Tekstschrijver

• Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar een tekstschrijver die alles weet over mobiele ontwikkeling, dit is een dienst die ik ga aanbieden.
    Hoe deze dienst aangeboden wordt blijft achter de schermen, hier zoek ik dus geen aanbiedingen voor want dit is er al.

Er komt een pagina met informatie over deze ontwikkeling, in simpele taal zodat een klant het wel snapt.
    Het moet een stuk snelle informatie zijn zodat een klant hier snel over kan oordelen of het bij hem/haar past.

Ben opzoek naar ongeveer 200 a 300 woorden uitleg over deze dienst, een klant moet uit die tekst een ja of nee kunnen geven.
    Mag ook meer tekst worden maar dat is alleen in overleg mogelijk, alles wordt eerst vooraf besproken voor er een akkoord is.

Ik verwacht een tekst die SEO en ABN geschreven is, graag zie ik wat aanbiedingen, mag per privé bericht maar ook in een reactie.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @L.Velthuis
    Budget is bespreekbaar dat vermeld ik niet openbaar, zoek iemand die SEO teksten kan schrijven en er verstand van heeft.
    Het moet klanten in dat stuk tekst overtuigen, dus het is voor mij belangrijk dat dit goed gedaan wordt.

Edit:
    Omdat het hier te lang duurde ben ik ook opzoek gegaan naar iemand op Sitedeals.nl.
    Deze is inmiddels gevonden en zal me voorzien van tekst.

Bedankt voor alle reacties!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!