• Wat zijn jullie ervaringen met de GoPro? Welke hebben jullie? En enorm belangrijk, welke raden jullie mij aan. Er zit namelijk een enorm verschil tussen de prijzen.

• Een GoPro is iets heel leuks voor als je vaak extreme sporten doet en dat filmt. Ik zelf doe niet meer aan 'extreme' sporten, daarom gebruik ik mijn GoPro vaak als ik naar grote festivals ga wat vaak hele leuke en grappig beelden oplevert. De rest van de tijd ligt mijn GoPro vaak in de kast. Dus als je niet veel dingen hebt om te filmpje raad ik je geen GoPro aan, want met je telefoon kan je ook best wat beelden maken. Vooral omdat de GoPro een fors prijs kaartje heeft. Ik heb de HERO3 White Edition van €249, de goedkoopste dus, deze is goed genoeg voor mij. Ik weet niet precies wat je er mee gaat doen, maar normaal zal ik je de HERO3 White Edition aanraden als je er dan toch graag een wilt.

• Bedankt voor je reactie. Laatst kwam ik er eentje tegen voor ca. 100 euro. Deze was alleen in het buitenland te koop, maar kom ik nu niet meer tegen. De GoPro wil ik meer gaan gebruiken voor het maken van beelden van pretparken. Maar niet alleen dat, ook voor after movie's etc.

• Als je daar zoveel geld voor over hebt en je echt graag een GoPro wilt hebben kan je dat doen. Een goede telefoon kan hier ook geschikt voor zijn. Ook omdat telefoons van tegenwoordig waterdicht worden gemaakt.

TIP: Voor als je bij het water gaat filmen zorgt dan dat je GoPro goed blijft drijven. Een vriend van mij zijn GoPro is gezonken tijdens het wakeboarden.

• Maar bijvoorbeeld onderwater is het totaal niet prettig om te filmen met een telefoon. Overigens ben ik al in het bezit van een goede telefoon en wil ik deze hier niet voor gebruiken. Ben benieuwd naar andere met ervaringen etc.

• Ik heb de GoPro hero 3+ black edition, wij gebruiken hem voor het bedrijf, festivals, hier en daar sport.

Ook ben ik leiding bij een jeugdclub heel leuk om dat ding bij een kind op zijn hoofd te zetten en dan achteraf terug kijken hoe hij door het bos / een stormbaan / buikschuifbaan zwembad etc. heen gekomen is.

verder gebruiken wij hem best veel met een mono pod om hem lekker hoog te kijrgen, en als het af en toe kan lenen we een droid om er mee te kunnen vliegen voor bijv. festival film. (zo'n ding staat als volgende op 't lijstje om te halen , maar nog evne doorsparen dus :))

• Als je daar zoveel geld voor over hebt en je echt graag een GoPro wilt hebben kan je dat doen. Een goede telefoon kan hier ook geschikt voor zijn. Ook omdat telefoons van tegenwoordig waterdicht worden gemaakt.

TIP: Voor als je bij het water gaat filmen zorgt dan dat je GoPro goed blijft drijven. Een vriend van mij zijn GoPro is gezonken tijdens het wakeboarden.

Haha. Ik werk bij een waterskibaan en bij ons liggen er ook al een stuk of 50 in het water :p.

Zelf heeft een collega van mij ook de HERO 3 White. Is ie wel tevreden mee maar hangt er natuurlijk af van wat je er mee wilt gaan doen.

Ik heb zelf de Sony Xperia Z1 waterdichte telefoon en gebruik deze ook wel eens om mee te wakeboarden ;-).

• Als je hem goed mount lijkt het me niet dat hij zo 1,2,3 los gaat en anders heb je nog altijd de floaters, en de floaty backs werken ook prima :)

wij gebruiken hem wel eens voor windsurfen of snorkelen etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!