Inloggen bug

• Beste lezer,

Ik heb een rare bug op mijn website. Als ik probeer in te loggen dat lijkt alles te lukken. Ik kom op de pagina waar je moet komen als je ingelogd bent en ik kom in de active gebruikers tabel in mijn database, maar dan blijkt al meteen dat ik nog een "Guest" (niet ingelogde user) ben. Inloggen heeft het in eerste instantie gedaan en ik heb niks veranderd in het inlog systeem. De code is te groot om te uploaden naar ICTs maar staat op GitHub.

Ik heb een aantal var_dumps neer gezet om te kijken wat er gebeurd. Ook van het variable $session->logged_in. Dit variable kijkt op mijn site of je ingelogd bent. Dit waren de resultaten:

Variable dump van $retval op regel 58 van bestand core/process.php

PHP
    bool(true)

Variable dump van $session->logged_in op regel 58 van bestand core/process.php

PHP
    bool(false)

Variable dump van $this->logged_in op regel 47 van bestand core/session.php

PHP
    bool(false)

Variable dump van $this->logged_in op regel 197 van bestand core/session.php

PHP
    bool(false)

Ik zie maar niet wat er mis gaat en hoop dat een van jullie het ziet. Het is best veel code waar je doorheen moet kijken dus ik wil je alvast bedanken voor dat je moeite doet om ernaar te kijken!

EDIT:
    Als je inlogd word de functie op regel 54 in het bestand core/process.php uitgevoerd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!