Nuclear Security Summit 24/25 maart

• Hallo leden,

Jullie hebben het vast wel meegekregen over de nuclear security summit die in den haag zal worden gehouden,
    58 wereldleiders, 5.000 delegatieleden en 3.000 journalisten zullen de conferentie bijwonen

Maar de regelingen zijn een beetje overdreven zoals in een cirkel van 100 km is het luchtruim een no fly zone...
    afweer systemen zullen worden ingezet, meer dan 30.000 agenten zullen worden ingezet, putten die open zijn moeten worden dicht gelast omdat er mischien een bom in kan zitten...

Wat vinden jullie hiervan ? dit gaat mega veel geld kosten en snelwegen zullen worden gesloten voor deze idioten

Met vriendelijke groeten,
    M.bourjel
    Ontwerpgozers.nl | Full service internet bureau

• Nederland is hier simpelweg gewoon te klein voor. De consequenties zouden minder zijn in een minder dichtbevolkt land. Toch denk ik wel dat de regelingen nodig zijn. Het zal je maar gebeuren dat in jouw land een aanslag word gepleegd op 58 wereldleiders!

• Vind het allemaal een beetje overdreven wat er gebeurd kwa veiligheid. 1,5 week van te voren gaat de Polderbaan al dicht voor normale vliegtuigen, zodat alleen de wereldleiders hier kunnen landen.

En inderdaad, Nederland is te klein voor zoveel 'belangrijke' mensen.

• 100% logisch en het is goed dat wij al deze personen mogen ontvangen. Toont aan dat ze ons vertrouwen en dat vertrouwen moeten we zeker niet beschadigen. Dat de snelweg en het luchtruim dichtgaat en een startbaan afgesloten wordt lijkt me meer dan logisch en totaal niet erg. Dan rijden we gewoon via een andere weg, er zal ongetwijfeld door RWS worden gecommuniceerd hoe je het beste kunt omrijden. Openbaar vervoer is ook nog een oplossing die mogelijk is in vele gevallen gedurende een dagje.

Kortom ik vind het erg leuk en goed dat Nederland de wereldtop wil en mag ontvangen, dus ja we moeten de beveiliging aanscherpen maar dat is gewoon noodzakelijk. Was de top in Frankrijk bijeengekomen dan was de beveiliging ook aangescherpt. Daarnaast vind ik het top dat ze Nederland beschouwen als een veilig en soeverrein land.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!