Gezocht: Compagnon

  • Beste leden,



    Informatie
    Ik ben op zoek naar een compagnon voor een nieuwe project van mij die ik dezer dagen heb gelanceerd.
    Het gaat om een website waar videopost's geplaatst worden, goede voorbeeld is Bestvines en dergelijke.


    Helaas kan ik dit niet in mijn ééntje het project tot een groot succes brengen.
    Daarom deze topic en dan hopen dat ik via deze weg een compagnon vindt.



    Wat moet ik doen?
    - Jij als nieuwe compagnon zal net zoals mij videopost's moeten plaatsen. (Hoe en wat komt dan)
    - Bij elk nieuwe toegevoegde videopost's sharen op onze Facebook pagina.
    - Elke dag wel kijken in het admin paneel of alles nog in orde is, geen meldingen of moderatie.
    - Proberen het project te promoten, zodat er ook gebruikers komen die zich registreren en eigen video's posten.
    Als er meer is, zal dat later besproken worden.


    Wat ga ik(A.Bijlsma) zelf doen?
    - Ik zal het zelfde doen als jij.
    - Ik zal domein en hosting betalen.


    Is hier wat op te verdienen?
    Langzamerhand zal er wel wat te verdienen vallen.
    Denk dan aan advertenties, Link bij onze Facebook pagina, etc.



    Tot slot
    Ben jij dus iemand die voldoet aan de eisen die ik stel? Twijfel dan niet om direct contact met me op te nemen.
    Zorg ervoor dat je bericht met volle motivatie overkomt, dit zal namelijk al een punt opleveren.



    Alvast bedankt.

  • Zelf ben ik helaas door tijdgebrek en school niet geïnteresseerd, wel kan ik mededelen dat ik al eerder met Anthony heb gewerkt aan projecten en ook sites samen heb gerund.
    Alles ging vlot, Anthony kan goed de zaken regelen en heeft hierbij een heel erg goed concept gepakt. Zelf kijk ik enorm veel Vines, niet alleen via de app op mijn telefoon(nu kan het ook op vines.co), maar ook via YouTube naar verzamelingen. Als het goed uitpakt kan het een groot project worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!