hallo,
wat denken jullie wat de waarde zou zijn van het domein: twitter-api.nl
niets mee gedaan verder. (geen seo enzo dus).
mvg,
hallo,
wat denken jullie wat de waarde zou zijn van het domein: twitter-api.nl
niets mee gedaan verder. (geen seo enzo dus).
mvg,
Hoeveel mensen hebben het domein bezocht als ik vragen mag?
Wat was de reden voor het domein aan te kopen?
Hoelang is hij al geregistreerd?
Vrijwel niets, als Twitter zelf geen goede pagina('s) zou hebben over hun API zou het een topdomein zijn. Echter heeft Twitter een hele uitgebreide documentatie met genoeg seo-score om overal op #1 te staan.
Stel dát je gigantisch veel tijd en moeite in linkbuilding en seo optimalisatie gaat steken zal je nooit boven dev.twitter.com komen te staan, dat maakt het domein alleen al vrij waardeloos.
Hoeveel mensen hebben het domein bezocht als ik vragen mag?
Wat was de reden voor het domein aan te kopen?
Hoelang is hij al geregistreerd?
heb verder geen statistieken bijgehouden
reden was dat ik geld overhad en wou een nieuw domein hebben, maar heb er nu eigenlijk geen idee voor.
ongeveer 2 weken .
Vrijwel niets, als Twitter zelf geen goede pagina('s) zou hebben over hun API zou het een topdomein zijn. Echter heeft Twitter een hele uitgebreide documentatie met genoeg seo-score om overal op #1 te staan.
Stel dát je gigantisch veel tijd en moeite in linkbuilding en seo optimalisatie gaat steken zal je nooit boven dev.twitter.com komen te staan, dat maakt het domein alleen al vrij waardeloos.
Haastige conclusie, gezien het woord sneller wordt opgenomen en getoond dan SEO gerelateerde websites.
Je domeinnaam is namelijk al een keyword, zou dus niet zo heel haastig zeggen dat het een waardeloos domein is
@TS
Naar mijn mening kan je er zelf vrij weinig mee doen, aangezien twitter een uitgebreide documentatie heeft welke je niet zomaar kan en mag kopiëren voor eigen gebruik.
Blijf dan zelf ook van mening dat de waarde van een domein is wat een koper ervoor over heeft, zou er geen goud geld in zien in elk geval
Zou het meer als database gebruiken met gemaakte twitter api's etc.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!