[WP 3.8.0] Single post werkt niet

• Goedemiddag,

Ik ben bezig om mijn F.A.Q. pagina te voorzien van single posts, hiermee bouw ik namelijk iets meer links met informatie op waar ik SEO op kan uitoefenen.
    Nu is er online geen voorbeeld aanwezig aangezien ik hier voor mezelf even mee werk zonder dat ik de bezoeker ermee lastig val.

Wat weet ik?
    Normaal gesproken kan je met een eigen post_type een single-{post_type}.php en indien has_archive op true staat archive-{post_type}.php aanmaken.

Wat heb ik gedaan?
    Ik heb op de plugin een flush_rewrite_rules(); uitgevoerd welke helaas geen oplossing tot mijn probleem biedt.
    Hierna heb ik geprobeerd permalinks op default te zetten (?p={id}), en deze vervolgens weer op de normale manier gezet (/%postname%/).
    Nu werkte hij wel op de default maar niet op de normale manier, kan ook niks vinden wat een fout zou moeten zijn.

Iemand enige ervaring met dit probleem, en heeft hij of zei een oplossing of URL met informatie hiervoor ?

Edit opgelost:
    Na het doorlezen van de functie flush_rewrite_rules() kwam ik erachter dat de functie direct na het registreren uitgevoerd moet worden wil dit werken.
    Was voor mij alleen niet direct zichtbaar aangezien ik W3C Total Cache gebruik voor de website, goeie tip om tijdens het bewerken deze tijdelijk uit te schakelen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb geen verschil gemerkt dat dit niet meer werkt tijdens het gebruiken van versie 3.8.0, ik gok dat je een plugin hebt geïnstalleerd die je permalinks herschrijft.

Zet dus alle plugins waarvan je weet dat ze de permalinks overschrijven uit, en sla je standaard permalink settings op, nu zou het moeten werken.

Als je vervolgens weet welke plugin de fout veroorzaakt, moet je even contact opnemen met de developer.

• Cas
    Het probleem is niet alleen bij mij, ook een klant van mij heeft hier last van en we gebruiken niet dezelfde plugins.
    Op andere post types werkt het bij mij wel gewoon namelijk, sinds de upgrade naar 3.8.0 is dit probleem opgedoken.
    De overige post types doen het nog maar voor nieuwe ontwikkelingen werkt dit niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!