Goedkoper tanken: overheid

  • In Duitsland is een plan uitgelekt van de overheid, dat op korte termijn gelanceerd zou worden:
    een tanken-app.


    De overheid verplicht elk tankstation om hun prijzen door te geven aan hun, zodat ze deze in de app kunnen tonen aan alle Duitsers.
    Dit zou kunnen leiden tot goedkopere brandstofprijzen, aangezien het meteen duidelijk is waar het goedkoopste station bij jou in de buurt is.


    Critici zeggen wel dat het omrijden naar een ander tankstation voor een paar eurocent korting zelden echt voordeliger is - en al helemaal niet voor het milieu...

  • Zo'n apps bestaan al, in elk geval op iOS, zoek maar eens op benzine jip.


    M.Martens elektrische rijden is idd pas beter voor het mileu als het met groene stroom oplaad,
    maar aangezien je zonnepanelen hebt zit dat wel goed, anders was het natuurlijk jezelf voor de gek houden.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Zo'n apps bestaan al, in elk geval op iOS, zoek maar eens op benzine jip.


    M.Martens elektrische rijden is idd pas beter voor het mileu als het met groene stroom oplaad,
    maar aangezien je zonnepanelen hebt zit dat wel goed, anders was het natuurlijk jezelf voor de gek houden.


    Achja. Die panelen kosten ook een aardige cent maar als ik het geld terug kan verdienen ben ik niet gek.
    Ik denk dat ik er nog maar eens 10 stuks op mijn dak laat leggen. Helaas zal dan misschien Essent niet blij zijn maar ooit op een dag zal misschien de kerncentrale de afgrond in gaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!