Hallo ICTS leden,
Wat vinden jullie dat er in een advertentie systeem hoort.
Heb namelijk een paar dingen al maar dat confom betaling doen.
Ik hoor graag de ideeën. Deze zal ik allemaal zo goed mogelijk en proberen te verwerken.
Hallo ICTS leden,
Wat vinden jullie dat er in een advertentie systeem hoort.
Heb namelijk een paar dingen al maar dat confom betaling doen.
Ik hoor graag de ideeën. Deze zal ik allemaal zo goed mogelijk en proberen te verwerken.
Je wilt iets maken dat op google lijkt?
Ik vind het fijn als ik advertenties krijg waar ik iets aan heb. Wat google nu ook doet.
Victor
Agree, Google weet aan de hand van de gebruiker waar zijn/haar interesse ligt en baseert daar de reclame op.
@TS
Wat bedoel je met: "Ik hoor graag de ideeën wat word Google een beetje moe die probeert er echt wat uit te halen."
Het is toch meer dan logisch dat een bedrijf op winst draait, of ga jij ook elke morgen vrijwillig aan het werk voor je geld?
@Fils,
Nou, ik neem niet aan dat ik gedwongen word.
Hoebedoel je dat?
Daarnaast is google ook een zoekmachine (Echt waar) en weet dus waar je interesses liggen. Ik denk niet dat je dit met een normaal advertentiesysteem kan evenaren.
Hoebedoel je dat?
Daarnaast is google ook een zoekmachine (Echt waar) en weet dus waar je interesses liggen. Ik denk niet dat je dit met een normaal advertentiesysteem kan evenaren.
Hallo Victor,
Ja, dat wist ik al. En een e-mail provider.
Heb ook nooit gezegd dat ik het kan evenaren in mijn advertentiesysteem.
Deze zal ik zoals in de start post staat"Deze zal ik allemaal zo goed mogelijk en proberen te verwerken."
Okee, duidelijk Zou je ook mijn eerste vraag kunnen beantwoorden?
Sorry victor, dit is even bij mijn bericht ontschoten maar hier je antwoord.
Ik wil het niet geheel lijkend op Google maken.
Alleen het adverteer gedeelte. Ook zou het dan misschien later uitgebreid maar dat is een later plan als de dienst eenmaal loopt.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!