Hi,
Een klant van mij wil een structuur van een permalink wijzigen (welke ik afgeraden heb, hij wil het alleen hebben).
De website bevat een 18+ content dus die kan ik hier niet plaatsen, ik probeer het zo goed als mogelijk uit te leggen.
Ik ontwikkel plugins op de register_post_type manier, hierdoor wordt alles via de WordPress database behandelt.
De voordelen zijn er teveel om op te noemen dus die laat ik even achterwegen zodat me vraag duidelijk blijft.
Nu is het zo dat op de register_post_type manier een functie naam heeft, laten we als voorbeeld even "Windows" nemen.
Je kan dus onder die functie naam items plaatsen, we nemen even als voorbeeld "Office 2013".
Dan wordt je link uiteindelijk dus: http://www.website.com/windows/office-2013/
Nu wil de klant het stukje "windows" uit die link halen, maar dit kan via je permalink structuur niet want je kan alleen de titel "Office 2013" erin wijzigen.
Hopelijk begrijpen jullie me uitleg een beetje, zo niet kan ik eventueel meer informatie plaatsen.
Is er iemand die weet of het mogelijk is dit op een vriendelijke manier aan te passen, codes geven die op naam gaan heeft geen zin, de klant moet alles zelf kunnen doen.
B.v.d.