Beginnende programmeurs gezocht (enkel werken met API)

• Beste,

Wij zijn op zoek naar talentvolle (startende) programmeurs.

U krijgt van ons een project/website waarvan een API* bestaat.

Wij geven je een klein overzichtje wat de bedoeling is (bv. een likebox maken)

Wij controleren je werk, sturen jou in de juiste richting en beoordelen je!

Indien je werk voldoet aan de normen krijg je van ons een 50 euro en kan je beginnen aan de volgende codes!

LET OP! WIJ WERKEN UITSLUITEND MET BEGINNENDE PROGRAMMEURS/LOW COST PROGRAMMEURS
    We willen een select netwerk opbouwen van programmeurs waarmee we een lange tijd relatie kunnen opbouwen!!

Ben je dus uit op geld en niet op ervaring/connecties/werk en doorgroeimogelijkheden dan moet je ons GEEN pb sturen!

Dit is voor een netwerk van programmeurs op te bouwen in en rond België en Nederland! Dit omdat we voornamelijk samenwerken met startende jonge ondernemers (Start-ups) en deze niet beschikken over veel geld. Maar in ruil kunnen jullie als programmeurs wel: 1. Iets verdienen, ervaring opdoen, portfolio zien groeien, achteraf een bonus krijgen, connecties maken, een goede indruk achter laten (waardoor jullie wel meer zullen betaald worden... etc. etc.)

*API opdrachten met: Facebook, Twitter, Instagram, Yelp, Wikipedia, Google+, Google search engin, Hotmail, Gmail etc.

• Je hebt het in ieder topic weer over "wij" en de projecten die "jullie" zouden hebben lopen. Wie zijn dit? En vertel eens wat meer over je bedrijf. Je geeft zo weinig informatie en maakt er zo'n gigantisch ongeloofwaardig verkoopverhaal van... Ik weet zeker dat als je een normale aanpak (welke op forums ook het meest gewild is) zou gebruiken je al veel snelle reacties krijgt van de programmeurs die "jullie" zo hard nodig hebben.

• Zoals Cas al zegt.
    Over de projecten.

Ik heb ik de eerste topic's altijd een reactie gegeven.
    Steeds komt er geen reactie meer van jullie kant ook als ik in informatie vraag!
    Ook heeft naar mijn mening hier op ICTS jou geloofwaardigheid een deuk op gelopen door steeds topic's te openen waar later niet meer verder op word gegaan.

Even voor de geïnteresseerden.
    De plannen liggen er wel maar er komt nooit reactie terug op de vragen.
    Wel de eerste 2 dagen en daarna en is niet goed. :thumbdown

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

• Dat ligt bij mij namelijk veel anders, ik heb eens een bericht gestuurd en heb zelf met de persoon vandaag nog gepraat.
    Wellicht is hij gewoon weg niet geïnteresseerd in jou?

Wees trouwens ook volwassen en ga niet zoveel mogelijk Thumb down's geven... Nergens voor nodig;)

• Beste Cas,

Ik ben een student internationaal ondernemen. We zijn bezig met onze eigen start up (vandaar op zoek naar lange termijn relaties).

Ik had inderdaad een iets langere post kunnen zetten maar kom niet zo goed overeen met de crew hier ;)

Ze staan jet niet toen om achteraf je berichten nog aan te passen, dus beter even wat minder vertellen dan te veel.

@Renza, dankuwel voor je vriendelijkheid (weer wat extra punten gescoord!)

@Martens, mijn excuses (ik speel liever open kaart) maar ik ga idd gewoon niet in zee met jou (en heb hiervoor mijn redenen). Hopelijk begrijp je dat als mensen niet reageren, daarvoor een reden is. Neem het niet persoonlijk, onze karakters botsen in mijn ogen wat. ;) maar je bent professioneel met je vak bezig, ik denk zelfs zo professioneel dat ik je gewoon niet kan betalen ;) als je begrijpt wat ik hiermee bedoel!

Bovendien heb ik al een groot publiek/vriendenkring opgebouwd op ICT scriptirs en ben heel content van het forum :) alleen wat aanvaringen met de crew maar die worden ooit wel platgestreken.

Ps: sorry voor de schrijffouten maar dit is duidelijk niet gemaakt voor met iPhone berichten ten plaatsen. ;)

• Hallo,

Op aanvraag van de TS gaat deze op slot.
    TS zoekt geen programmeurs meer.

Echter, om de verwijten te beantwoorden;
    Wij crew staan zeker toe om berichten aan te passen. Maar, een hele post legen, waardoor er onduidelijkheid ontstaat, staan wij niet toe.
    Dit was voor jou dus zeker niet de reden om niet meer informatie te geven. Zeker aangezien het verwijt die jij nu doet heeft plaatsgevonden na je je topic hier had neergezet.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!