phishing mail LOTTO

• Geachte,

Er gaat weer een Phishing mail rond welke een virus en/of jou gegevens stelen, kijk hier dus mee uit!
    Mijn bank is inmiddels op de hoogte en gaat achter de link aan om het offline te halen.

Dit soort praktijken blijven toenemen, ik ben van mening dat we niet vaak genoeg kunnen waarschuwen.
    In de bijlage zien jullie de mail die ik vanmorgen ontvangen had over me zogenaamde prijs.

Wat is jullie mening hierin?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat de bank ook zelf zegt. Zij zullen geen mails sturen waarin je gegevens moet invullen. Dus als dat in een mail komt is het sowieso al nep. Ook staat de laatste alinea vol met taalfouten. Dat is vaak een aanwijzing.

• NCOI was ook al een keer bezig met dit soort praktijken.
    De vrouw van NCOI ook gezegd dat ik er niet van gediend was en de week was nog niet om of er viel een brief op de deur mat.

Met de verontschuldigen en of ik een bosje bloemen op wou komen halen in Hilversum. Daar zeg ik geen nee tegen.

• Ik krijg dagelijks dit soort emails... wat maakt deze anders? Je moet gewoon weten dat je bank absoluut geen email zal sturen waarin ze om gegevens vragen.

En nou ben jij cool, ga keer positief posten negatief figuur.
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2, dus als je weer dit soort slappe reacties geeft doe je dat maar ergens anders.

• Ik kreeg net dit bericht:

Terwijl ik nog niet eens een bankrekening heb, en als dit is zal dat bij Belfius zijn :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!