Bereken formulier waardes

  • Hoi ,


    Back van weggeweest en meteen maar in huis vallen met een probleem waar ik al dagen tegen aan loop. Niemand schijnt het probleem te kunnen oplossen, dus ik hoop hier iemand te vinden die mij dan toch eindelijk zou kunnen helpen met het oplossen van het probleem.


    Ik ben bezig met een offerte systeem en ik heb daarbij een duplicate method toegepast zodat ik elke keer een rij velden kan dupliceren, dit werkt allemaal perfect. Ook het berekenen van de waardes werkt tot dusdanige hoogte redelijk. Het probleem waar ik tegen aan hik is het volgende:


    Als ik een enkele rij invul dan krijg ik output 0 of geen output, dupliceer ik het veld zodat ik 2 outputs heb dan berekend hij alles netjes wel zie bijlages voor voorbeeld.
    Bijlage1: knipsel-werktniet ( Is waar het niet werkt) , bijlage2: knipsel-werkt ( Is waar het wel werkt.).


    Dit is de code:



    Het bijbehorende formulier:



    ik hoop dat er hier iemand is die mij hiermee zou kunnen helpen. Het maakt me helemaal gek.


    Bedankt alvast,


    Kevin.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb het script even in de debugger gehangen. Het probleem zit hem erin dat wanneer er slechts een element bestaat met de naam price[], er geen array wordt gereturned, maar enkele dat element. Als er meerdere instaan, dan bevat elements['price[]'] wel een array.


    Het beste lijkt me als je de price elementen anders selecteert.


    Overigens zou ik je aanraden een framework als jQuery te gebruiken, en niet alles op de global scope te definiëren.

  • Ik heb het script even in de debugger gehangen. Het probleem zit hem erin dat wanneer er slechts een element bestaat met de naam price[], er geen array wordt gereturned, maar enkele dat element. Als er meerdere instaan, dan bevat elements['price[]'] wel een array.


    Het beste lijkt me als je de price elementen anders selecteert.


    Overigens zou ik je aanraden een framework als jQuery te gebruiken, en niet alles op de global scope te definiëren.


    Bedankt voor je reactie, en nee ik hou het liever op deze manier omdat het toch niet heel erg openbaar iets wordt ofzo. Ik ben opzoek naar de oplossing, heb dit ook maar ergens weggeplukt omdat ik totaal geen held ben in javascript dus ik weet niet wat je precies bedoelt met elementen anders selecteren.


    Maar ik weet dus nu wat de fout is maar hoe los ik het op dan :/ want as said. Kennis van javascript heb ik niet :p tot dusverre dat ik het kan knippen en plakken en gebruiken voor mn doelen maar dit is toch echt een stap te ver dan weer. :#

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!