Mysql error

• Hoi hoi,

Ben bezig om Time2Kill online te zetten, alles verliep goed maar op een of andere manier doet de mysql het niet.
    Wat heb ik gedaan?

1. Database aangemaakt
    2. Config.php veranderd
    3. Alles geupload via Filezilla
    4. PHPMyAdmin geprobeerd de mysql te uploaden, maar kreeg een error.

Ik heb het ook al een keer andersom geprobeerd, door eerste te uploaden, daarna een database te maken, de config.php te veranderen en daarna phpmyadmin, maar kreeg dezelfde mysql error tijdens het importeren.

Deze error klint als volgt: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Er is een fout opgetreden in onze database blabla.' at line 1

Kan iemand mij helpen?
    Alles lijkt perfect te gaan behalve de mysql importeren werkt niet.

Alvast bedankt,
    Philip

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het zou helpen als je de error vertelt. Dan kunnen we waarschijnlijk meer.
    Het gaat om de volgende error:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Er is een fout opgetreden in onze database blabla.' at line 1

Nu moet je je SQL geven, want hier kan ik nog steeds niks mee. Er is ergens een fout in je SQL.

• Hoi Victor,
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Er is een fout opgetreden in onze database blabla.' at line 1

Hoi Victor,
    Zou je anders even een kijkje willen nemen via teamviewer?
    Zou ik erg op prijs stellen, weet zeker dat we er samen wel uitkomen.
    Philip

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!