[LINUX] IMAP instellingen

• Hi,

Ik heb voor al mijn klanten een nieuwe server opgezet welke het dubbele aan werkgeheugen en cores biedt (en dus sneller is).
    Echter heb ik altijd de vraag gehad of er een mogelijkheid was tot het gebruik van IMAP, dit heb ik nooit ondersteund.
    Nu heb ik een beetje onderzoek gedaan en kwam uit op DoveCot welke de instellingen kan verwerken maar het geeft mij niet echt een duidelijk beeld.

Voor de liefhebbers, ik sponser voor interessante projecten en/of goede doelen een gratis pakket aan.
    Hiervoor mag je een PM sturen indien je hierin interesse hebt, dan zal ik alles bespreken, dus liever niet in het topic.

Iemand hier ervaring mee en/of een duidelijke tutorial?

• Tim
    Mijn klanten werden normaal gesproken met IMAP altijd geblokkeerd terwijl deze poort gewoon toegestaan was in IPTABLES.
    Zijn er nog andere poorten die ik open moet zetten want ik heb nu alleen poort 143 open staan hiervoor die DirectAdmin vraagt.

Hallo,

Naar mijn weten is dat inderdaad enkel die poort. Wat je kan proberen is kijken of het aan je firewall ligt door deze uit te schakelen en dan te proberen.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!