Een paar jaar terug ben ik een design bedrijf begonnen, maar ik heb er nooit bij stil gestaan hem te laten raten hehe ;p
Nou bij deze, wat vinden jullie van mijn website:
Hoe hem te beoordelen:
CitaatCijfer:
Kleuren:
Sfeer:
Tips:
Een paar jaar terug ben ik een design bedrijf begonnen, maar ik heb er nooit bij stil gestaan hem te laten raten hehe ;p
Nou bij deze, wat vinden jullie van mijn website:
Hoe hem te beoordelen:
CitaatCijfer:
Kleuren:
Sfeer:
Tips:
Cijfer:2/10
Kleuren:vind dat er teveel blauw in zit
Sfeer:-- --
Tips: die balk met die links mag wel wat kleiner en die linkjes ook
M'n ogen :((
Ik vind dat hij een amateuristische uitstraling heeft, ten 1e doet het pijn aan m'n ogen, veel te felle kleur blauw, zoals hierboven vernoemt teveel blauw. En ik vind hem te simpel.
(normaal rate ik geen designs omdat ik scripter ben en mijn inzicht niet zo heel goed is, maar dit is nog lelijker dan Mr. Bean (sorry voor mijn directe mening))
Cijfer: 3/10
Kleuren: Veeeeel te veel blauw
Sfeer: Slecht, mijn broertje kwam net binnen en heeft echt niks met scripten en design, maar ik vroeg hem wat hij er van vond hij zei letterlijk: wat een fuck site.
Tips: Gebruik meer kleuren, maak de tekst in het menu kleiner, zet je tekst wat meer van de zeikant of top af dat ziet al wat netter uit.
Cijfer: 2/10 [offtopic]voor de moeite[/offtopic]
Kleuren: Veel te veel blauw!
Sfeer: Slecht, amateuristisch.
Tips: Begin gewoon opnieuw en vraag iemand anders om je layout te maken...
Cijfer: 1,5/10
Kleuren: 1,5/10
Sfeer: 1,5/10
Tips: herbeginnen.
cijfer 7/10
het laat echt zien wat je kunt vindt ik,
het laat gewoon zien dat die met photoshop kan werken.
maar jullie zijn altijd zo negatief over anderen.:(
Als designer moet je meer kunnen dan met photoshop werken. Je moet creatief zijn, en deze lay-out vind ik niet creatief.
Ook vind ik de inhoud van de site slecht. "Onze vaardigheden", zoiets zet je niet zo op je site, en al helemaal niet met die balkjes. Een standaard contact formulier doet ook niet erg goed, vooral zonder informatie erbij. Het portfolio is ook niet mooi opgebouwd, en ik vraag me echt af waarom de prijzen erbij staan...
Het lijkt er meer op dat je wilt laten zien dat je amateuristisch bezig bent, dan dat je wilt laten zien dat je een goed 'bedrijf' bent.
Sorry, ik vind het geen geslaagde site.
En dan nog iets, die prijzen, €500,-. echt om te lachen gewoon, al helemaal als dit een van je layout's is waarmee jij jezelf wilt presenteren.
Waarom staan de zogenoemde '45 klanten' niet in je portfolio?
Citaat van truxocijfer 7/10
het laat echt zien wat je kunt vindt ik,
het laat gewoon zien dat die met photoshop kan werken.
maar jullie zijn altijd zo negatief over anderen.:(
Je hebt het hier wel over een bedrijfje he, een bedrijf hoort geen fouten te maken in de html enzo, en al helemaal niet in de design!
Die tip die jij gaf van laat iemand anders de layout maken, heb je er nog niet veel aan. Hij heeft zelf een Design "bedrijfje" (Wat hij een bedrijf noemt dus..) Hij zou eerder gewoon een cursus over design (als dat bestaat:P) Of op z'n minst een goed boek kopen hoe je omgaat met photoshop ofzo. Dan heeft hij er zelf wat aan om zijn "bedrijf" wel goed te maken.
Citaat van FlatlinerJe hebt het hier wel over een bedrijfje he, een bedrijf hoort geen fouten te maken in de html enzo, en al helemaal niet in de design!
Die tip die jij gaf van laat iemand anders de layout maken, heb je er nog niet veel aan. Hij heeft zelf een Design "bedrijfje" (Wat hij een bedrijf noemt dus..) Hij zou eerder gewoon een cursus over design (als dat bestaat:P) Of op z'n minst een goed boek kopen hoe je omgaat met photoshop ofzo. Dan heeft hij er zelf wat aan om zijn "bedrijf" wel goed te maken.
Hij zou het beter door iemand anders laten maken...
Als je deze layout bekijkt en hij vindt dat mooi....
Dan is er iets niet juist denk ik
Inderdaad, of gewoon stoppen met designen :p
[offtopic]Volgens mij is hij gaan lopen van dit forum uit schaamte :p[/offtopic]
poepie drollie lelijk.
Ik heb gewoon geen eens zin te kijken wat er allemaal beter kan.
Misschien dat je na 25 glazen ouzo deze website wel kan waarderen. Omdat je dan denkt dat er bewegende flash elementen zijn gebruikt.
:cheer:
Ok allemaal heel erg bedankt voor jullie negatieve opmerkingen!
Steek ze allemaal in jullie hol
konjo bo mama
Behalve truxo
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!