Smartwatch van Apple dit jaar al verkrijgbaar

  • De veelbesproken smartwatch van Apple zou al dit jaar in de winkels moeten liggen en krijgt volgens nieuwe geruchten een volledige versie van iOS mee. Er moet nog wel worden gewerkt aan het verbeteren van de accuduur.


    Er gaan al tijden geruchten over een smartwatch van Apple.
    Een dergelijke horloge moet gekoppeld kunnen worden aan een smartphone waardoor e-mails, berichten van sociale media en oproepen op het horloge kunnen worden weergegeven en beantwoord.


    The Verge weet te bevestigen dat er 100 mensen bij Apple werken aan het horloge. Een gerucht dat eerder ook al verspreid werd. Volgens deze eerdere berichten wordt de smartwatch gemaakt van gebogen glas.
    De afbeelding bij dit artikel is geen uitgelekte foto, maar een ontwerp gemaakt door derden.


    Voor het hele artikel: http://www.nu.nl/gadgets/33587…jaar-al-verkrijgbaar.html




    Ik ben zelf ontzettend benieuwd naar dit. Het horloge zou gemaakt zijn van gebogen glas.. worden dat niet heel snel barsten? Volgens mij heeft de iPhone 5 dit ook en werd er in de eerste paar weken veel meer schade gemaakt. Ook zal de prijs, apple kennende, niet al te laag liggen.

  • Ziet er vet uit! Maar als ik hem elke dag moet opladen, heb ik er geen cent voor over.
    Dan gebruik ik liever me mobiel om de tijd te checken of een normale horloge die jaren mee gaat.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!