Wat te doen bij virusmelding?

  • Hallo ICTS,


    Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten vragen dus ja, hoe kan ik hier iets tegen doen als iemand meld dat hij een virusmelding krijgt op jou website waarbij "domein.com" jou website is.

    Als er niks hiervan te bekennen is?
    Heeft iemand meer informatie over deze melding?
    Want ik snap er geen drol van.. Downloaden van object..?? ?(

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het beste wat je kunt doen is uitzoeken waar de bron vandaan komt, En als je die hebt gevonden moet je opzoeken wat dit voor virus is, (Dit is mijn oplossing altijd) :P

  • Ik weet niet of het toegevoegde waarde kan hebben, maar misschien kan je eens een print screen maken met de 'details' erbij. Dat staat er namelijk onder, misschien staat daar informatie in waar iemand meer mee kan.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma


    Is niet mijn printscreen, maar heeft iemand van de webhosting waar de website is gehost gemaakt. Maar ik heb geen zin dat hun de hele source eraf gooien want daar zit het toch niet in :thumbdown:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Is niet mijn printscreen, maar heeft iemand van de webhosting waar de website is gehost gemaakt. Maar ik heb geen zin dat hun de hele source eraf gooien want daar zit het toch niet in :thumbdown:


    Hallo,


    Heb het vermoeden dat dit wel in de source zit ;) Doe wat ik zei :p


    Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!