Packard-Bell iXtreme Gold

  • Hi,


    Voor een klant ben ik zijn pc opnieuw aan het installeren aangezien deze behoorlijk traag was en hij een schone installatie wilde hebben.
    Nu gaat hier XP Home op (vorige topic vraag over geweest) dit is inmiddels allemaal al gelukt, bleek een kapotte SATA kabel te zijn.


    Nu sta ik met het probleem dat de drivers op de website niet meer te vinden zijn, blijkbaar had het een soort van recovery.
    De klant kwam pas later met alle cd's dus had geen andere optie in de tussentijd, hierdoor is een soort van recovery verloren gegaan.
    Is er een mogelijkheid dat ik die drivers als nog ergens vandaan kan halen, want Google levert mij niet echt veel resultaat op.


    Merk: Packard Bell iXtreme Gold 5105


    Alvast bedankt.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Op packerd bell download center dinges staan heel veel dingen, als je die gebruikt om internet mee te installeren gaan de meeste andere drivers vanzelf als je een usb stick erin gooit of via vaak windows update uit te voeren. Zo heb ik ook mijn computer hersteld.

  • Tim
    Geen zin om elke dag 2 updates te draaien, Packard Bell stuurt me een CD waar alles op staat.


    bramieboy100
    Zover was ik nog wel :) alleen het model van deze kast staat niet meer in hun lijst dus wordt lastig zoeken als het er niet meer is :)



    @All
    Heb al contact gehad met Packard Bell ze zouden mij een CD/DVD toesturen met betreffende drivers, topic mag dus op slot.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!