[GEZ] Veiling Script!

• Dag ICT's

ik heb net een nieuw domein (http://www.verkoopdomein.net) gekocht
    hier moet ik nu alleen nog een mooi en netjes script voor hebben.
    het domein moet eigenlijk een soort automatisch script hebben waar mensen hun eigen oude domeinnaam kunnen verkopen voor een lage prijs of iets dergelijks.

wat moet het script kunnen:

- mensen een domein toe laten voegen
    - beheerder moet domeinen beheren
    - iets van een veiling scriptje (de veiling sluit zoveel uur/minuten na het laatste bod)
    - als het laatste bod geplaatst is en de veiling gesloten is moet de koper betalen en de verkoper nameservers changen

verder weet ik niet hoe ik dit moet beschrijven maar ik denk dat het idee ongeveer wel duidelijk is

ongeveer hetzelfde als http://www.verkoopdomein.nl/

budget:
    op dit moment niet aanwezig MAAR:
    de maker van het script ontvangt de eerste 6 maanden 30% van het geld dat verdiend wordt.

mvg,
    Adrenaliizee

edit:

er werd in een reactie gevraagd of ik dacht dat de website winstgevend zou zijn door bramieboy100.

op het moment dat ik mijn reactie daar op wou geven heeft bramieboy het bericht verwijderd (het kan ook aan internet explorer liggen)

maar hier mijn reactie en idee over hoe ik denk dat deze website winstgevend zal zijn:

bramieboy100

ik denk het eerlijk gezegd zelf wel
    de domein naam is denk ik zelf behoorlijk goed en zou hem zelf ook snel
    aanklikken als ik hem op google zie staan.

verder is er nog niet echt een script zoals dit dat echt veel promotie is en ik denk dat er best veel vraag naar is. ik ken zelf een behoorlijk aantal mensen die ooit een domein hadden maar er nu niets meer mee doen omdat ze geen zin meer hebben om iets met het domein te doen

dan zal dit de ideale manier zijn om zijn/haar domein weer door te verkopen.
    ook zal ik zelf google adsense op de website plaatsen en zelf veel promootwerk kunnen doen waardoor adsense zelf al geld oplevert.

ook had ik een idee dat als iemand een domein verkoopt. dat er dan bijvoorbeeld 10% van de opbrengst naar mij/ons zal gaan.

hopelijk genoeg info gegeven over mijn idee van de toekomstige website :)

edit2: waarom geen reacties?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!