Slicer / Programmeur, ik bied het u :)

  • En dan denk je weer, weer een topic over iemand die voor mij wilt programmeren zal wel weer niks zijn,
    maar je kijkt toch maar even want misschien is het wel wat...


    Ik zelf ben een oud programmeur van de website die je nu bekijkt, misschien mag je denken hmm maar het is een pakket wat wordt gebruikt. Ja dat is zo, maar naast het pakket wat wordt gebruikt zijn er nog wel een X aantal aanpassingen nodig geweest om er voor te zorgen wat je nu ziet ook wel werkelijkheid werd. Daar zijn ook de nodige uren in gaan zitten en ook aardig wat programmeer werk om het voor elkaar te krijgen.

    Maar wat heeft dat te doen met wat je kan?


    Naast dat ik vanuit scratch kan programmeren zowel object georiënteerd als procedureel kan ik ook voor vershillende systemen ontwikkelen:

    • Woltlab community
    • Invision Power
    • Vbulletin
    • PHPBB
    • PHP-Fusion
    • Magento
    • OpenChart


    En als u een systeem heeft die er niet bij staat, geen probleem door de ervaring die ik met de andere systemen heb op gedaan om te programmeren kan vrij snel uit te voeten met elk software programma. (En als ik het uiteraard niet kan meld ik het ook, geen werk is beter dan een beetje pruts werk).


    De volgende talen verzorg ik:

    • Javascript > JQuery
    • Ajax
    • PHP (Object georiënteerd, procedureel)
    • SQL (MySQL, MsSQL, PostGreSQL) (Stored procedures, triggers, database programming)
    • (x)HTML(5), CSS(3)


    Daarnaast hoe makkelijk is het als je een design hebt maar geen tijd of de kennis om dit om te zetten in een echte werkende website en daarnaast gelijk te laten programmeren, contact met 1 persoon van begin tot eind hiermee van alle programmering aan je website, en indien er problemen zijn hoef je ook niet te zoeken met wie je contact hier mee moet opnemen? Ideaal of niet?


    Vragen sta ik altijd voor open en voor opmerkingen uiteraard ook met elk project leer ik nog steeds bij en wordt ik steeds beter in wat ik doe,
    Help jij mij zo dat ik jou kan helpen?


    Pm uiteraard voor informatie's :)!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!