Voldoende uploadsnelheid - mobiel

  • Beste,


    Volgend jaar ben ik van plan een nieuwe mobiel te komen en dit doe ik dan in combinatie met een sim-only abonnement. Nu wil ik weten of een uploadsnelheid van tot 384Kbit/s voldoende is, of dat ik toch echt hogerop moet gaan, richting de 2 Mbit/s. Ik zal het internet (nu heb ik het over het uploaden, niet het downloaden, daar kan ik gewoon 14Mbit/s voor krijgen) vooral gaan gebruiken voor twitter en whatsapp, de zwaardere dingen zal ik het meeste via wifi doen, maar af en toe op plekken zonder wifi, moet ik het zonder kunnen doen.


    Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je hebt alleen Download nodig voor hetgeen je beschrijft, wat wil je uploaden ?


    Voor twitter en whatsapp is 384 kbps wel wat aan de lage kant maar genoeg voor simpel gebruik, zou niet al teveel gaan uploaden wat foto's betreft..

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Over het algemeen zat ik zelf al aan foto's te denken, maar ik kan zo even 1,2,3 niet iets anders bedenken waarvoor je moet uploaden. Upload je over het algemeen, zonder dat je het doorhebt, redelijk veel? Ik weet er niet veel van.. :P

  • Nee. meestal download je, maar als je aan foto's gaat denken om te uploaden, bijv. naar een dropbox account ofzo.. Dan zou ik wel meer als 384 kbps nemen.. ;) 384 kbitps = 48kb.. dat red je nooit 100% dus ga uit van max. 25-35 kb ps

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • ZiraX heeft het helemaal fout.


    Bij diensten als Whatsapp word er wel degelijk gebruik gemaakt van uploaden als je een bericht verstuurd, met of zonder foto. 384 kbps is een prima snelheid voor foto's, muziek en andere documenten. Wil je echter grotere bestanden versturen (30mb+) dan is dit 384 kbps wel aan de lage kant.

  • ZiraX heeft het helemaal fout.


    Bij diensten als Whatsapp word er wel degelijk gebruik gemaakt van uploaden als je een bericht verstuurd, met of zonder foto. 384 kbps is een prima snelheid voor foto's, muziek en andere documenten. Wil je echter grotere bestanden versturen (30mb+) dan is dit 384 kbps wel aan de lage kant.



    Er is een wereld van verschil tussen DropBox en Whatsapp.. Ik heb een uploadverbinding gehad van 384 kbps en een uploadverbinding (NU) van +-3MBit...


    WERELD VAN verschil. Mijn foto's worden ubersnel overal naartoe geupload evenals video's etcetera. Voorheen ergerde ik me dood... geloof me :sleeping:

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • dan nog, hij heeft het volgens mij niet over massief gebruik met uploaden? als hij gewoon op de bus of iets dergelijks zit te wachten en hij wil ff w'appen of twitteren dan moet je je daar volgens mij prima mee kunnen redden!

  • En daar komt bij, mocht je op dat moment geen goeie 3G verbinding hebben gaat het alsnog langzaam ?


    Wat je het beste kan doen is even in een telefoon winkel informeren over wat je het beste zou kunnen nemen.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!