dag ict bitches
het valt mij op dat er hier veel gepost wordt en dat er ook genoeg leden online zijn,
alleen wordt er zo weinig gepost op topics enzo?
mag ik vragen hoe dit kan
mij lijkt het juist leuk als veel mensen reageren op topics.
Doeiii...
dag ict bitches
het valt mij op dat er hier veel gepost wordt en dat er ook genoeg leden online zijn,
alleen wordt er zo weinig gepost op topics enzo?
mag ik vragen hoe dit kan
mij lijkt het juist leuk als veel mensen reageren op topics.
Doeiii...
Denk dat het meer is dat er wel vragen zijn maar dan ook alleen vragen aangezien er voor de rest over bijna niks anders wordt gepraat verder.
Ik vind dat het hier best goed gaat,elk topic krijgt bijna wel + 2 reacties.
Wat ik wel merk is dat er in het weekend veel minder wordt gepost of topics gestart, maar dat spreekt voor zich.
yes maar zoals Serious Request Huge Sale! dit soort topics wordt niet op gereageerd? :p
haha maar just a question. hoewel ik dit wel een zeer professioneel forum vind
yes maar zoals Serious Request Huge Sale! dit soort topics wordt niet op gereageerd? :p
haha maar just a question. hoewel ik dit wel een zeer professioneel forum vind
Ik kan ook zeggen dat ik er naar toe ga maar in werkelijkheid nadat iedereen alles heft gekocht ga ik niet en zijn de goederen verkocht en heb ik geld verdiend.
Misschien meer geloofwaardigheid en betere goederen erop zetten?
Inderdaad, het is nu iets stiller, maar dat is omdat het feestdagen zijn.
Alle sites hebben nu minder actieve mensen.
Men wil het huis proper hebben, men moet inkopen doen en cadeau'tjes zoeken etc etc.
Als jullie wat leuke off-topic dingen weten om te doen, laat het zeker weten
Of post ICT nieuws als je iets tegen komt.
oke dan sluit dit maar weer
Vergeet in deze situatie ook zeker niet de topic 'genres' te bekijken. Ik persoonlijk heb namelijk geen verstand van php, dus hier zal ik ook niet op reageren omdat mijn reactie totaal niet relevant zou zijn. Je kunt beter 1 goede reactie hebben dat 10 nutteloze reacties. Ik wil niet zeggen dat het voor elk topic geldt, maar wel voor veel.
Met vriendelijke griet,
Maks Jorritsma
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!