Medewerker 1e lijns Servicedesk

  • Medewerker 1e lijns Servicedesk


    Als Medewerker Support Servicedesk ben je mede verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van een stabiele interne en externe gebruikersorganisatie. Je biedt 1e en 2e lijns telefonische ondersteuning aan klanten en legt eventuele supportbezoeken bij hen af. Ook ben je verantwoordelijk voor het configureren van apparatuur en programmatuur, ondersteun je de consultants en ontwikkelaars en stuur je actiepunten naar hen door. Je houdt statistieken en call registratie bij. Tevens bewaak je de probleemafhandeling zowel richting gebruikers als richting de 2e en 3e lijns ondersteuning.


    Kortom: je hebt veelvuldig klantcontact, bedenkt creatieve oplossingen en hebt veelvuldig contact met je collega’s die je van advies en ondersteuning voorziet.


    Onze wensen
    ■Uitstekende beheersing van Nederlands, Duits is een pr</acronym>é
    ■Ervaring als Helpdesk / Servicedesk medewerker
    ■Je beschikt over een MBO-diploma (niveau 4) op gebied van Informatica / Informatiekunde
    ■Verder heb je goede kennis van Windows besturingssystemen en Microsoft Office applicaties.


    Persoonlijke vaardigheden
    ■Klantvriendelijk
    ■Klantgericht
    ■Flexibel
    ■In staat om door te vragen naar daadwerkelijke bron van het incident
    ■Blijft rustig en beheerst in stresssituaties
    ■Uitstekende communicatieve vaardigheden.


    Bedrijf : http://www.devrieswfm.com
    Plaats: Veenendaal
    Reiskostenvergoeding


    Indien je interesse hebt stuur je cv via pm</acronym> naar me toe en ik zorg er voor dat je cv bij de juiste persoon terecht komt. (Meer kans )

  • Ik loop momenteel stage op een ICT ServicePunt waarbij ik 1e en 2de lijns doe maar denk dat genoeg mensen zich hier ook gelijk bij afvragen wat de uurloon is en hoeveel uren je minimaal en maximaal moet werken. :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!