Albron Center Parcs reserveringssysteem restaurants

  • Hallo leden,


    Voor Albron CP Nederland bv ben ik bezig om een reserveringssysteem te ontwikkelen. Dit alles wordt kleinschalig, de bedoeling is dat we drie interfaces krijgen, te weten:
    A) De gastinterface, op een touchscreen PC in de supermarkt (alleen voor gasten)
    B) De personeelsinterface, op een normale PC (alleen voor personeel)
    C) De Android app, uiteraard op een smartphone met Android (alleen voor personeel, managers)


    Ik zoek hiervoor 3 testers die ongeveer 10 minuten van hun tijd zouden willen besteden om te kijken of het duidelijk en overzichtelijk is en hiervoor een enquête willen invullen die merendeels multiple choice is van +/- 15 vragen.


    Zowel Center Parcs Europe N.V. als Albron CP Nederland bv staan niet toe dat ik in dit bericht links plaats naar dit systeem. Daarom krijgen de eerste drie die hier een reactie plaatsen en zoveel mogelijk voldoen aan de voorwaarden hieronder een PB met hierin login gegevens en de links om het systeem te kunnen gebruiken. Het is hen ook niet toegestaan deze links te verspreiden, en men wordt vriendelijk verzocht om alle informatie van hun computer te verwijderen na het invullen van de enquête.


    Ik hoop dat er drie vrijwilligers zijn, het beste zou zijn om één iemand van <18, een iemand van 18-25 en één iemand die ouder dan 25 is te krijgen.


    Ook namens bovenstaande bedrijven, alvast heel erg bedankt voor je eventuele deelname!

  • Tim,
    Klopt, daarom zijn er meerdere doelgroepen benaderd. O.a. van het Aqua Mundo Forum, een aantal oudere 50 plussers en ook van de website OudersOnline.


    Jordi & Tim ik heb jullie alvast opgeschreven. Maandag zal ik jullie per PB de enquete doorsturen. Als er nog iemand van > 25 is zou dat mooi zijn ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!