Musichead.nl

• Beste CPers,

Bij deze verkoop ik mijn webshop Music*Head.nl. Het is een webshop die verschillende soorten trendy-koptelefoons verkoopt. Naast de verkoop van diverse koptelefoons worden er ook verschillende merken oortjes verkocht op de webshop. Deze zijn allemaal van de bekende merken, denk hierbij bijvoorbeeld aan Philips, Sennheiser en dergelijke.

De webwinkel word geleverd inclusief het adres van de dropshipper. De webshop werkt dan ook met een dropshipper. Het is ideaal en je hebt nooit de producten in huis wat voor de meeste mensen harstikke fijn is, wanneer je over een webshop beschikt. Het is een zeer betrouwbare dropshipper en heb er al flink wat zaken mee gedaan. Bij aankoop van de webshop krijg je de dropshipper er dus ook bij.

De webshop is een systeem van CMS hero, waar ik zeer ernstig over te spreken ben. De BTW percentages zijn allemaal al doorgevoerd op de webshop. Verder ziet hij er fris en clean uit. Producten en dergelijke zijn makkelijk in te voeren via het admin-panel wat je ook kunt zien via de screenshots die ik bij dit topic heb gedaan.

URL: http://no.nl/rufo
    Leeftijd site: Van start 1 dec 2012.
    Gemiddelde maandelijks inkomsten: 40 tot 50 euro.

Bezoekers per dag: 30 tot 40

Let op: De bezoekers aantallen die hierboven staan weergeven zijn tijdens een Adwordscampagne van google analytics afgehaald. Wanneer er geen adwords-campagne aan de orde was, lagen de bezoekersaantallen aanzienlijk lager (10 tot 15).

Om het toch nog allemaal eventjes samen te vatten zet ik hieronder even alles op een rijtje:
    - Een webshop met Dropshipper
    - Uitgebreid adminpane
    - Het domein Music*head.nl / loopt nog 1 jaar.
    - 10 tot 40 bezoekers per dag
    - Betalingen komen via Mollie.nl binnen. (alles via iDeal, paypal of rembours, tevens instelbaar.

De biedladder:
    Startbod: 90 euro
    Opbieden met: 5 euro
    Buy-now: 200 euro

Veiling eindigt 24 uur na het laatste bod.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.
    Je mag je vragen stellen in dit topic, maar je kunt ook eventjes een prive bericht sturen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Vrijwel niets, alleen wanneer je van de dropshipper de melding krijgt dat er nieuwe koptelefoons binnen zijn dan kan je er voor kiezen deze op je site te plaatsen om zo je site up-to-date te houden. Je haalt zo het optimale uit je webshop.

Daarnaast is er eigenlijk geen onderhoud. Je word via Mollie.nl per sms op de hoogte gebracht wanneer er een bestelling is gedaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!