PSD to HTML / CSS

• -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beschikbaarheid: Momenteel ben ik per direct beschikbaar voor opdrachten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informatie:
    Bij deze bied ik mij aan om simpele of complexere Adobe Photoshop ontwerpen om te zetten naar valide xHMTL & CSS tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Deze dienst is dus ideaal als u een ontwerp heeft en deze voordelig en correct wilt laten omzetten naar valide xHMTL & CSS.

Tarieven:
    - Eerste pagina € 22,50

- Extra pagina met groot verschil € 17,50
    - Extra pagina met klein verschil € 12,50

- Cufon implementatie € 9,99
    - Font-face implementatie € 9,99

- Spoedopdracht, binnen 12 uur € 35

- Whitelabel € 5

Oplevering:
    De oplevering van het ontwerp gebeurd meestal binnen 48 uur.

Betalen:
    Betalingen kunnen gedaan worden per overboeking of paypal. Facturen dienen binnen 14 werkdagen voldaan te zijn op het factuur vermelde rekeningnummer. Langer betalingstermijn is in overleg mogelijk.

Wilt u meer informatie? Dan kunt u mailen met [email protected]. Ook kunt u hier op de site een privebericht achterlaten.

Bewerkt één keer, laatst door Stef Oortwijn ().

• Waar baseer je de prijs op van de cufon en font-face implementatie? Het kost bijna de helft zoveel als het slicen van een eerste pagina terwijl het implementeren van deze simpele dingen 5 minuten duurt.

• Ik heb mogelijk interesse maar sinds mijn opdracht nogal ingewikkeld zal zijn vraag ik me af hoeduur dan een ingame en outgame zal zijn in een al bestaand source.

Zijn namelijk veel layers en ik heb zelf ook al een hele stylesheet maar die is niet helemaal naar mijn wens dus misschien bent u mijn reddende engel?

PM indien interesse.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik heb mogelijk interesse maar sinds mijn opdracht nogal ingewikkeld zal zijn vraag ik me af hoeduur dan een ingame en outgame zal zijn in een al bestaand source.

Zijn namelijk veel layers en ik heb zelf ook al een hele stylesheet maar die is niet helemaal naar mijn wens dus misschien bent u mijn reddende engel?

PM indien interesse.

Beste,

Prive bericht is verstuurd, bedankt voor je reactie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!