Link directory

  • Hi,


    Ik ben een maand geleden een project begonnen samen met een klant van mij, wij hebben zodanig goed contact dat we vaker van dit soort dingen opzetten.
    Dit onderdeel is voor de bezoekers/leden vrijwel compleet, enkel kan een categorie natuurlijk altijd goed gevuld worden en dat is aan de bezoekers/leden.


    Domeinnaam: http://linkadvertenties.nl


    Uitleg:
    Het is voor zoekmachines belangrijk om veel links naar je website te laten verwijzen, hierin kan de zoekmachine bepalen hoe belangrijk jou link is.
    Linkadvertenties.nl bied één gratis link als partner link naar je website waarbij je geen verplichtingen hebt tot terug linken.
    Het is ook mogelijk om meerdere domeinen aan je account te koppelen, hiervoor vragen wij éénmaal €0.99.
    Mochten wij erachter komen dat er meerdere account's aangemaakt worden om de kosten te vermeiden zullen wij alle domeinen uitschakelen en de toegang ontzeggen.
    Ook bieden wij verschillende middelen om je domein opvallender te maken, hieronder zijn de opties uitgelegd.


    Opties:

    1. Je link in de spotlight, deze is dan op elke pagina zichtbaar voor de bezoeker & zoekmachines.
    2. Vet gedrukt, zoekmachines maken steeds meer gebruik van de <strong> attribute, meer informatie over de <strong> atrribute kan je hier vinden.


    Graag zoeken we links die de directory opvult, eerste domein is altijd gratis dus je verliest hier niks in.


    Wij zijn opzoek naar mensen die opbouwende kritiek hebben over ons systeem, wat kan er bijvoorbeeld beter of mis je iets binnen het systeem.
    Graag wel duidelijk zijn in de kritiek, wij ontvangen alle kritiek positief dus wees vooral niet voorzichtig.

  • Tim
    Bedankt, ontwerp was een gratis HTML5 template welke we hebben aangepast, deze willen we in de toekomst nog door iemand anders opnieuw laten maken.
    Wat bedoel je precies met sub-categorieën, deze is namelijk momenteel alleen voor ons aanpasbaar/toevoegbaar evenals de categorieën zelf.

  • Tim
    Bedankt, ontwerp was een gratis HTML5 template welke we hebben aangepast, deze willen we in de toekomst nog door iemand anders opnieuw laten maken.
    Wat bedoel je precies met sub-categorieën, deze is namelijk momenteel alleen voor ons aanpasbaar/toevoegbaar evenals de categorieën zelf.


    Hallo,


    Om een simpel voorbeeld te geven:
    Je hebt een categorie "games". Nu zijn er vele soorten games. FPS, RPGs, Text based RPGS, etc.
    Overigens is me ook opgevallen dat je een categorie "bedrijven" hebt. Enkel, zit een bedrijf niet in een andere categorie op je site? Zo zit een auto bedrijf ergens anders. Een internet bedrijf. Naar mijn mening dus een kopje wat weg hoort.


    Mvg,
    Tim

  • Tim
    Games kunnen inderdaad velen soorten onder vallen, we moeten hier en daar nog wel wat aanpassen zodat het goed staat.
    Wat betreft de bedrijven, de "bedrijven" categorie is algemeen houd dus in als het er niet tussen staat dat je daar in komt, hiervoor komen nog categorieën.


    Suggesties zijn altijd welkom, ik zal even noteren wat er hier wordt verteld zodat ik dit maandag kan doornemen.
    Contact formulier komt ook binnenkort dan kan je suggesties plaatsen over categorieën.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!