Domeinnamen & extensie gezocht

• Hey CP,

Ik vroeg me af of iemand van CP wat leuke ideetjes heeft voor forums/message boards.

Ik dacht dus aan een forum met zoveel mogelijk catogorieen zodat je altijd wel je vraag kwijt kan of als je dingen wilt delen, verkopen etc.

De forum layout is nogal donker en heb al teveel forum namen uitgeprobeerd maar alle .com extensies blijken al gebruikt te zijn.

Kennen jullie nog leuke namen waarvan de .com extensie nog wel gewoon beschikbaar is?
    Of raden jullie me een andere domein extensie aan dat voor een forum wel toepasselijk is?

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• .net vond ik ook wel mooi inderdaad maar haha die is dus ook bijna netzo veel bezet als .com maarja hebben jullie ook wat namen?

Voor wat voor forum is het?
    Want anders zeg ik wel een naam.
    Maar dan gaat het forum er niet over.

Staat in begin topic ^^

Citaat

Ik dacht dus aan een forum met zoveel mogelijk catogorieen zodat je altijd wel je vraag kwijt kan of als je dingen wilt delen, verkopen etc.

De forum layout is nogal donker

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Zoals ook in mijn topic werd gereageerd , waarom zou iemand een domein aan jou geven kunnen we hem net zo goed zelf gebruiken. (http://www.domeinvilla.nl) , zoek het zelf ....
    \
    Groeten.

Bedankt voor uw onnodige offtopic bericht, niet iedereen heeft een behoefte aan zulke websites/domeinen of überhaupt het website beheren.

Maar toch hebben sommige mensen wel mooie ideeën die ze ergens kwijt willen.
    Dat jij zo gierig bent of het allemaal voor je zelf wilt houden word niemand beter van, dus als je nog iets zinnigs hebt te posten doe dat dan.

Zo niet blijf dan a.u.b uit topics waar u alleen maar voor onrust zult zorgen, want daar zijn wij niet van gediend. Ik zie ook al dat uw reactie is gerapporteerd, dus hoef ik dat niet te doen :whistling:

Btw zoals aangegeven heb ik zelf al gezocht, ook domeinvilla en een aantal andere websites geprobeerd, maar dat had je wel geweten als je de begin topic nou eens rustig beleest.

O o
    /||\
    /¯\

• Ik heb rond gezocht op namen die eindigen op base, board, point en zone.
    Ook namen met de term forum(s) er in en het meest gekeken naar de extensie .com

Ik had ook bijvoorbeeld iets leuks in me hoofd sinds de layout nogal donker was om TheDark.Net te gebruiken, maar die was ook al gebruikt zoals gewoonlijk maar dus ook namen in die richting vind ik wel leuk. Ik had echt geen idee dat bijna alle normalen domeinnamen al bezet zijn. 8| En dan moet je ze weer via iemand anders overkopen & pushen. Damn :pinch:

O o
    /||\
    /¯\

• Dit het gaat over een forum,
    Waar mensen informatie weg kan halen? Etc.
    Misschien dan InformationForum.net

Lijkt mij een beetje te lang maar dit gaf me wel een ideetje, InfoForums.net kan ook (korter)

O o
    /||\
    /¯\

• Ik had ook bijvoorbeeld JoinTheDark.Net in gedachten sinds het een erg donkere layout was en had ook al een passende header ervoor gemaakt.
    maar dat lijkt me nu weer een beetje te on-professioneel, dus ben weer verder gaan denken.

Ik wou eerst Dark.Net of TheDark.Net maar die kon niet meer :S
    Maarja ik denk dat ik het idee van redsmoker neem :thumbup:
    Tenzij iemand anders nog betere ideeën heeft ^^

[EDIT]
    Heb al wat nieuws bedacht en me projectje gestart, jammer genoeg als je wat laat zien voordat je de domein hebt besteld is er alweer iemand voor je net wat sneller geweest maarja verder red ik me wel en als iemand toch nog iets leuks weet laat het me dan weten via PM.

Topic kan op slot. :thumbup:

O o
    /||\
    /¯\

Bewerkt 2 keer, laatst door L.Pappalettera ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!