Hey,
Weet iemand een goeie site waar ik fake beats by dre kan kopen?
Ik heb deze nodig om thuis wat muziek te luisteren, ik heb dus niet de behoefte om een orginele aan te schaffen.
Heeft iemand een linkje?
Gr
Hey,
Weet iemand een goeie site waar ik fake beats by dre kan kopen?
Ik heb deze nodig om thuis wat muziek te luisteren, ik heb dus niet de behoefte om een orginele aan te schaffen.
Heeft iemand een linkje?
Gr
Budget?
Want ik ken hier paar mensen die het verkopen.
Ik kan het naar je opsturen indien je wilt maar dan heb ik wel een budget nodig.
Ik heb ze op marktplaats gezien voor 30,- nieuw.
Dusja, als het eronder kan ;)?
Ik kocht ze zelf van Dealextreme een tijdje geleden.. ik ben de prijs vergeten maar het was voor de oordopjes van zoon 2 tot 4 euro p/s en de koptelefoon rond de 30-50euro?
Werkten perfect, mooi geluid enzo alleen soms kan de logo losgaan na een tijdje en ze zijn niet heel stevig dus doe ze maar niet in je tas tussen of bij je boeken, want zo heb ik dus ook al 1 geplet.
Letterlijk.
Ik als muziekliefhebber raad je Dr. Dre volledig af. Als je kwaliteit headphones wilt zal je naar een ander merk moeten gaan.
Oke, Brokentrack weet jij nog een goeie hoofdtelefoon?
Ik wil wel graag de fake beats, L.Pappalettera heb je een linkje volgensmij is deze niet meer te vinden?
Het invoer van namaak spullen in Nederland is verboden. We gaan je daarbij ook niet helpen. Je bent aangewezen op marktplaats.
Bedankje @ Jipping voor het heropenen.
Ikzelf heb een shure SRH940.
Waar je op moet letten wil je GOEDE (moet je wel geld voor over hebben) koptelefoons kopen:
Ampere, laag is lagere kwaliteit. Bedenk wel, 600 kan eigenlijk enkel een sterke versterker produceren. 300 is gebruikelijk. En 60 of iets dergelijks zijn meer voor mobiele apparaten.
Als je een mobiel op een 600 aansluit, dan krijg je minder kwaliteit, dan betaal je dus extra voor iets wat je niet volledig kan gebruiken.
Open of dichte?
Dicht isoleerd beter het geluid om je heen, open kan je meer van de omgeving horen. Open zou natuurlijker klinken. Dicht iets minder maar kan een sterkere bass hebben.
in-ear, on ear of over ear?
Wil je oordopjes? Op je oren of over je oren? Ik persoonlijk vond over mijn oren beter zitten. Minste last. Waar ik wel last van heb bij mijn koptelefoon is het bandje bovenin, na een tijdje wordt et wat irritant en moet ik hem een klein beetje verschuive.
Materiaal om je oor:
Geen verstand van, rubber/leer of zoiets is niet normaal, maar niet de kwaliteit.
Enkele goeie merken:
Shure, Beyerdynamic, Sehheiser, Audio-Technica, Grado, (Denon, niet zeker)
Tot slot, nog een goeie site:
http://www.head-fi.org/products/category/headphones
Wou een kopie maken van een headphone topic bij een speciale en gesloten muziek community, maar er is hier een post limiet... dus helaas.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!