Aangeboden: scripter

  • Beste ICT 'er


    Hierbij bied ik mezelf aan voor diverse scripts te maken. Ik heb inmiddels diverse scripts gemaakt en 2 website's. Mijn eerste website die ik voor m'n vorige werkgever maakte staat momenteel offline. Dit i.v.m. een onderling conflict.


    De 2e website ben ik ook ooit mee begonnen voor deze werkgever. Het was een klein klantbestand. Dit ben ik gaan uitbreiden tot facturen progamma, klant bestand, notitie blokje, adressenboek, zoekmachine voor klanten etc. etc.


    Daarnaast heb ik een Russische Roulette script gemaakt voor criminals sites en een Domination script. Mijn volgende idee is om een special Items script te maken. Deze items komen in je inventory (inventaris) en kan je gebruiken voor diverse doeleinden, ingesteld naar eigen keuze.


    Een jaar geleden heb ik een financieel dagboek gemaakt met alles erop en eraan. Wat hou ik over, wat moet ik deze maand betalen, checkbox voor als het al betaald is etc. etc.. Zoeken op maand, dag en veel meer functies om je geschiedenis te bekijken.


    Scripten doe ik in mijn vrije tijd en met name in de nacht. Dit doordat ik meer een nacht dan dag mens ben. Helaas kan ik niet ontwerpen in HTML en CSS. Ik weet hoe het werkt, maar ik heb geen oog voor Design.


    Prijs is op script, niet per uur. Zo hebben we allebei een voordeel. Mocht ik sneller klaar zijn, dan heb ik een mazzeltje. Doe ik er een uur of 2 uur langer over, dan kost het u geen extra geld.


    Een kennis is voor mij bezig met een layout voor een portfolio. Deze zal zeer spoedig online staan.


    Heeft u vragen? Dan kunt u mij een persoonlijk bericht sturen.


    Met vriendelijke groet, Donny van Grondelle

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!