Domination V1.0

  • Beste Scripters,


    Hierbij bied ik mijn 100% eigen gemaakte Domination script aan. Wat is het voor script? Dat ga ik kort hieronder uitleggen.


    Wat is domination:
    Domination is de engels vertaling voor dominatie. Het is mogelijk om in het land (van mijn spel) U.S.A. een landje te kopen. Er zijn 117 vrije plekken. Wanneer je een landje hebt gekocht kan je daar een bepaald gebouw op neerzetten. Elk gebouw heeft zo zijn functionering. Spelers worden hier beter van en kunnen elkaar ook helpen.


    Wat bevat het pakket:

    • popup.php (als je een landje aanklikt zal dit bestand geopend worden en kan je je keuzes maken)
    • domination.php (dit is de land kaart van de verenigde staten)
    • sql.sql (SQL om een tabel aan te maken voor de dominatie)
    • uitleg.txt (Zelf moeten er nog handmatig dingen toegevoegd worden aan je users tabel. Dit staat volledig uitgelegd.)


    Dit biedt ik aan voor 20 euro exclusief de updates, de updates die ik nog in mijn hoofd heb zitten wil ik nog zeker gaan uitvoeren wanneer ik mijn criminals helemaal debuged heb.


    50 euro: totaal pakket inclusief updates en live ondersteuning


    Mocht je interesse hebben, dan kan je me een PM sturen.


    Groeten Donny

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • http://www.dvgscript.nl/criminals


    Even accountje aanmaken. Onder het kopje Algemeen zie je dominatie. Zet je gebruikersnaam hier neer als je tester bent. Dan maak ik wat geld over voor je zodat je zelf kan testen en kijken ;)

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!
  • Ik heb 100 miljoen op het account gezet



    EDIT:



    De code is compleet van mijzelf, dus weet niet welke crime source je hebt gekeken.


    Voor degene die een swiss bank opende, bedankt! Ik heb een kleine bug hierin geconstateerd

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!

    Bewerkt één keer, laatst door Donny5300 ().

  • Dat klopt. Ik heb de afbeelding van hun als mal gebruikt. Ik heb sinds vandaag een nieuwe erop staan die niet van hun af komt, alleen wil deze niet verversen.


    http://www.dvgscript.nl/criminal/verschillen.png


    Hier staan de verschillen direct gemarkeerd.


    Edit: op mn locale host heb ik inmiddels 3 dingen gewijzigd:


    • een standaard witte achtergrond voor een duidelijkere kaart overzicht
    • Het eerste landje opgeschoven naar helemaal rechts
    • Een inventaris gemaakt waarbij je je spullen erin kunt zetten

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!

    Bewerkt één keer, laatst door Donny5300 ().

  • Dit stukje is voor het maken van lood.


    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!