Beste leden,
Ik wil een teamspeak 3 server hosten, Kan ik dit gewoon op een vps doen en wat heb ik dan ongeveer nodig voor een vps. Heeft iemand mischien een aanraader voor mij ?
Budget licht rond de 50 euro,
Groeten Scarface.
Beste leden,
Ik wil een teamspeak 3 server hosten, Kan ik dit gewoon op een vps doen en wat heb ik dan ongeveer nodig voor een vps. Heeft iemand mischien een aanraader voor mij ?
Budget licht rond de 50 euro,
Groeten Scarface.
Zie privé bericht.
Ja maar wat moet ik nou nemen dan hoeveel mb , je zecht in pb Volgens mij is het zo en zoveel. Welke besturings systeem moet ik nu uitkiezen.
Even duidelijk wezen aub en post het hier ook eens in het forum ?
Ik heb al jaren hosting bij creativehosting.nl.
Ik denk dat je daar meer en betere informatie kan vrkrijgen.
Zij hebben geen lag en de servers zijn de beste!
Veel succes!
Je kan bijna elk besturingssysteem nemen.
Ik raad wel een Linux doos aan.
Je kan toch gratis een teamspeak server maken??
Op je eigen computer wel ja, maar dan ben je ook afhankelijk van je netwerk. Lijkt me logisch dat een linux/windows doos dus wel iets handiger is in zulke situaties.
Dat mensen weer gelijk linux aanschrijven als server zonder beredenering slaat weer nergens op natuurlijk Als TS al geen ervaring heeft met linux lijkt het me verre van verstandig om een linux server te gaan huren (mocht het een VPS of dedicated zijn) om te gaan gebruiken.
Een windows server voor een TS server werkt hierbij echt prima, als je netjes server 2008 R2 draait heb je nergens last van heb je gewoon een goede UI om alles te kunnen doen wat je moet doen :).
En als je de goede poorten in je router open zet kan je het ook gewoon thuis doen, though als je hem dan 24/7 bereikbaar wilt laten zijn moet je computer ook 24/7 aanstaan.
http://www.teamspeak.com/?page=downloads
daar kan je zowel de 32 als 64 bit downloaden van TS3 en vanuit daar is het een easy to go setup om het voor elkaar te krijgen, en opzetten van de juiste poorten om andere gebruikers te laten verbinden kan eventueel hierbij wat lastiger zijn maar is doe baar
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!